شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
عبدالحسن زیدونی اظهار کرد: این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در آغاجاری برگزار شد.

وی افزود: توسعه ورزش و گسترش فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر آغاجاری یکی از اهداف اساسی و مهم این دوره شورا برای ایجاد شور و نشاط و شادابی و بالا بردن میزان سلامتی همشهریان است و در همین راستا شورا و شهرداری در فعالیت چهار ماهه خود امروز چهارمین همایش پیاده‌روی خانوادگی را با شعار "ورزش بازدارنده اعتیاد" به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد.
ش
رئیس شورای اسلامی شهر آغاجاری ادامه داد: این همایش پیاده‌روی از محل یادمان شهدای گمنام آغاز و با تجمع در پارک دولت و اجرای برنامه‌های متنوع از جمله قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، سخنرانی فرماندار شهرستان با موضوع  ورزش پیشگیری از اعتیاد و آثار مواد مخدر، اجرای نمایش مرتبط با مواد مخدر و اهدای جوایز نقدی به 40 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه پایان یافت.

وی اضافه‌کرد: در راستای تشویق جوانان به ورزش، شورای شهر و شهرداری در این همایش پیاده‌روی از محمد شریفات قهرمان اول استانی و دوم کشوری در رشته کشتی فرنگی با اهدای جوایز قدردانی کرد.

زیدونی در پایان گفت: شورای شهر و شهرداری آغاجاری همچنین برای کمک به امور ورزشی و فرهنگی، توسعه و عمران و آبادانی شهر تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد و از همشهریان نیز می‌خواهیم که نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به این شورا ارائه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار