شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۳
استاندار خوزستان:
اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان باید در خصوص بی نظمی های موجود در زمان توزیع کالا در استان پاسخگو باشد.
  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با شیوه فعلی توزیع سبد کالا در استان خوزستان موافق نیستم گفت:باید برای توزیع کالا بین مردم مراکز بیشتری به این امر اختصاص داده می شد.
 
ˈعبدالحسن مقتداییˈ پس از جلسه شورای گفت و گوی دولت وبخش خصوصی که عصر چهارشنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات اصحاب رسانه استان پاسخ داد.

وی در خصوص نحوه توزیع سبد کالا در استان و شهر اهواز گفت: باید پیش از اجرای این طرح برنامه ریزی های لازم برای افرایش مراکز توزیع سبد کالا انجام می شد .

استاندار خوزستان ادامه داد: مسوول اصلی کار توزیع سبد کالا در استان خوزستان سازمان صنعت ،معدن و تجارت است و این سازمان باید در خصوص بی نظمی های موجود در زمان توزیع کالا در استان پاسخ گو باشد.

وی در خصوص انتخاب فرمانداران در استان خوزستان گفت: استاندار این حق را دارد که بر اساس برنامه ریزی و در راستای تحقق برنامه های دولت فرمانداران را تعیین کند.

استاندار خوزستان گفت:14 سرپرست برای فرمانداری های استان معین شده است و درصورتی که این افراد بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند ممکن است در پست خود باقی بمانند.

مقتدایی بیان داشت: با توجه به دستور العمل وزارت کشور در انتخاب فرمانداران نمی توانستیم از نیروهای بازنشته و خارج از کادر وزارت کشور استفاده کنیم که این مسئله مشکلاتی را برای انتخاب فرمانداران به وجود آورد.

وی در خصوص انتخاب مدیران دستگاه های دولتی استان گفت: تا زمانی که مدیران به وظایف خود به خوبی عمل کنند جابجایی صورت نخواهد گرفت.

استاندار خوزستان گفت: در خصوص انتخاب فرماندار اهواز نیز همچنان ˈعبدالعزیز فدعمی ˈفرمانداری این شهر را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری 5 مانور سراسری تا پایان سال در استان خوزستان گفت: تا کنون مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان برگزار شده است و تا پایان سال نیز مانور های سراسری ایمنی جاده ها ،مانور بهداشت عمومی و محیط زیست،مانور ترافیک شهری و امنیت عمومی در استان خوزستان برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار