شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
بخشدار شیهون دزفول از نجات یک مادر باردار از مناطق زلزله‌زده صعب‌العبور شیهون توسط بالگرد هلال احمر خبر داد.
شکرالله قارم اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله و بارش برف سنگین در مناطق صعب‌العبور احمد فدالله و دره کاید و امامزاده سیدمحمود از توابع بخش شیهون دزفول به اتفاق اکیپ اعزامی از امدادگران جمعیت هلال احمر و کادر پزشکی دانشکده علوم پزشکی دزفول از مناطق مذکور بازدید شد.

وی اضافه کرد: در این بازدید همچنین با حضور در روستاهای کول سیراب و دورک دودله چنار از نزدیک به معالجه و درمان و کمک رسانی به زلزله‌زدگان پرداخته شد.

بخشدار شیهون دزفول اضافه کرد: اکیپ پزشکی همراه با همه تجهیزات، بیماران منطقه را معاینه و داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دادند.

وی بیان کرد: در این دیدار، مقداری مواد غذایی و پتو و البسه بین اهالی منطقه به‌صورت رایگان توزیع شد.

قارم تصریح کرد: در این اکیپ که یک نفر از طرف نماینده مردم این شهرستان در مجلس حضور داشت به بررسی مشکلات عشایر و اهالی منطقه پرداخت و برای حل مشکلات آنها با هماهنگی نماینده مجلس قول مساعدت و همکاری داد.

وی خاطرنشان کرد: یک خانم باردار نیز به علت بارش برف شدید و نبود وسیله و مسدود شدن راه ارتباطی در این منطقه صعب العبور گرفتار شده بود که به‌وسیله بالگرد به اتفاق همسرش به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد و هم اکنون در صحت و سلامت است.

بخشدار شیهون دزفول ابراز داشت: خوشبختانه زلزله 4.7 دهم ریشتری نیز دراین مناطق هیچ گونه تلفات جانی و مالی در برنداشته است.
بخش شیهون با 2 هزار و 892  کیلومتر مربع وسعت و 372 واحد تقسیمات کشوری و پنج دهستان در شمال شهر دزفول واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار