شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
سرپرست شعب بانک ملی خوزستان و مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان در دیداری بر حفظ و گسترش همکاری‌های متقابل تأکید کردند.
سرپرست شعب بانک ملی خوزستان و مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان  در دیداری بر حفظ و گسترش همکاری‌های متقابل تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان؛ در اين ديدار كه با حضور توحیدی سرپرست شعب بانک ملی در خوزستان و حجت‌الاسلام و المسلمين سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان و لویمی مدیر موسسه قرض الحسنه راسخون در خوزستان و  معاونان اين اداره کل به ميزباني  اوقاف و امور خيريه خوزستان برگزار شد،توحیدی با اشاره به اهميت موقوفات و بقاع متبركه، انجام امور مربوطه در اين‌خصوص را داراي ابعاد ارزشي و معنوي براي بانك ملي  عنوان كرد.

وي با ابراز اميدواري از گسترش تعاملات دو سازمان تصريح كرد: تمركز حساب‌هاي سازمان اوقاف و امور خيريه نشانگر حسن اعتماد مسئولان اين سازمان به بانك ملي  است كه از اين بابت از مسئولان سازمان تقدير مي‌شود.

مديرشعب بانک ملی در خوزستان  با اشاره به تاريخچه تأسيس اين بانك ابراز داشت: براي ما افتخاري است كه امين مردم هستيم و خدمت به  اوقاف  و امور خيريه را يك وظيفه شرعي و نوعي وقف مي‌دانيم و جهت همكاري‌هاي تنگاتنگ با تمام توان و با بسيج امكانات در كنار اين سازمان خواهيم بود.

وي ارائه خدمات انفورماتيكي و ايجاد درگاه اينترنتي  را از جمله موارد همكاري‌هاي متقابل عنوان كرد و افزود: بانك ملي  با آمادگي كامل در سراسر استان خوزستان و با تمام امكانات در خدمت سازمان اوقاف و امور خيريه خواهد بود.

ˈسیاوش توحیدیˈ مدیر امور شعب بانک ملی ایران در استان خوزستان در این نشست موافقت خود را با راه اندازی و نصب 50دستگاه POS (دستگاه کارت خوان یا پایانه فروش) در مساجد و بقاع متبرکه استان بنا به دستگاه و صلاحدید اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اعلام کرد.

در اين ديدار همچنين حجت الاسلام والمسلمين طباطبایی مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان با تقدير از حضور مدير شعب بانك ملي  در خوزستان به تشريح ساماندهي ساختار مالي سازمان و تغيير آن از سيستم سنتي به الكترونيك با قابليت رويت در‌آمدها و منابع تمام بقاع متبركه و موقوفات پرداخت و گفت: بر اين اساس تمام وجوهات شرعيه و درآمدهاي بقاع متبركه و موقوفات از سراسر استان  جمع‌آوري و تحت يك حساب واحد متمركز مي‌گردد.

وي  با مثبت ارزيابي كردن همكاري‌هاي بانك ملي  و  اوقاف و امورخيريه خوزستان  تاكنون، خواستار استفاده از سيستم الكترونيك بانك در قالب درگاه اختصاصي سازمان جهت استفاده آني و آنلاين تمامي ادارات سازمان اوقاف وامور خيريه در استان  شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار