شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
امام جمعه شهرستان هندیجان:
امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: ولادت با سعادت پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری(س) به همه مؤمنان و شیفتگان ولایت تبریک عرض می کنیم.
حجت السلام علی شمیل پوربیان داشت:بعد از اینکه زینب کبری(س) در کوفه خطبه خواندند همه کوفیان گفتندبعد از خطبه های زیبای حضرت علی(ع) ما دیگرهیچ خطبه ای به این زیبایی نشنیده ایم بودیم .حضرت زینب کبری(س) مفسر قرآن و خانمی دانا و دانشمند که اصلاً کلاس و مکتبی نرفته بود و همه چیز را به بهترین شکل می دانستند.
وی ادامه داد:هفته درختکاری و فضای سبز را گرامی می داریم همه باید یک نهال بکاریم زیرا که این درختان از همه آلودگی ها جلوگیری می کنند .کاشت یک نهال صدقه جاریه است.پیامبر می فرماید:هر درخت یا بذری که به نیت الهی کاشته شود و هر موجودی که از آن استفاده کند برای زارع ثواب و اجر خواهد بود.
شمیل پور افزود:روز نظافت و پاکسازی را در پیش داریم ما باید شهر خود را مانند منازل خود پاک نگه داریم و نباید فقط به امید شهرداری و دیگر نهادها باشیم مردم باید به فکر شهر خود باشند.
امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد:دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب صورت گرفت که رهبری درآن جلسه دوازده نکته بسیار مهمی را خطاب به مسئولین متذکر شدندو ایشان همواره به اصلاح امت و کشور نکات مهمی را بیان می کند و همه مسئولین موظف هستند آنها را رعایت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار