شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
تعطیلات نوروزی، فرصت مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت با تلویزیون است. اهالی تلویزیون هم هرسال برای این که مردم را پای تلویزیزیون سرگرم کنند، برنامه های ویژه ای تدارک می بینند که نمایش فیلمهای سینمایی، یکی از برنامه های ثابت تلویزیون در نوروز است. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید این ساعت ها و روزها را با تماشای فیلم های سینمایی پرکنید، این جدول پخش را از دست ندهید:
مجله مهر:  شبکه های مختلف تلویزیونی در اولین روز از سال جدید، فیلمهای سینمایی ویژه ای برای مخاطبانشان تدارک دیده اند. اما شاید مهم ترین اتفاق در جدول نمایش فیلمهای سینمایی امروز، تماشای دستپخت تدوینگران شبکه نمایش سیما و «روایت خانوادگی» شان از فیلم معروف «تایتانیک» باشد. ساخته جنجالی «جیمز کامرون» که تاکنون در سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش  درنیامده و حالا 15 سال پس از ساخت آن، شبکه نمایش «نسخه مناسب خانواده » آن را برای مخاطبان تلویزیون آماده کرده است.
غیر از تایتانیک البته فیلمهایی همچون «جاذبه» با بازی «جرج کلونی» و «ساندرا بولاک» محصول 2013،انیمیشن «من شگفت انگیز2» و البته «نارنجی پوش» ساخته داریوش مهرجویی هم در جدول پخش فیلمهای سینمایی امروز قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار