شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله شفیعی به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تکثیر نسل اشاره کرد و گفت: در رابطه با تکثیر نسل که به خاطر آینده جمهوری اسلامی است آنقدر تیتر و مقاله دیدم که مفهوم آن‌ها مخالفت با این طرح است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم تقاضا دارند که مسئولان استان بینش کشوری و جهانی داشته باشند و به دور از تفکرات استانی و شهرستانی عمل کنند و ما باید برای کشور و نظام کار کنیم.

آیت‌الله سید علی شفیعی امشب در جلسه شورای اداری که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال 75 که مقام معظم به خوزستان آمدند مقرر شد که 850 هزار هکتار از اراضی خوزستان زیر کشت رود.

وی ادامه داد: در‌‌ همان سال توضیح داده شد که اگر این طرح اجرایی شود تا 14 سال دیگر هیچ بیکاری در خوزستان نخواهد بود حال این سوال مطرح می‌شود که بعد از 17 سال چه مقدار از این برنامه اجرا شده است؟

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بازدید خود از این طرح در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این بازدید از دست اندرکاران این طرح خواستم با تخمین بگویند چه مقدار زمان می‌برد تا این طرح به طور کامل اجرا شود.

وی در این خصوص اضافه کرد: آن‌ها در پاسخ گفتند چون بخشی از طرح در اختیار سازمان آب و برق و سازمان جهاد کشاورزی است 50 سال به طول خواهد انجامید، آیا رهبری در چارچوب 50 سال مسئله را مطرح کردند.

آیت‌الله شفیعی به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تکثیر نسل اشاره کرد و گفت: در رابطه با تکثیر نسل که به خاطر آینده جمهوری اسلامی است آنقدر تیتر و مقاله دیدم که مفهوم آن‌ها مخالفت با این طرح است.

وی بر لزوم رعایت حجاب و عفاف تاکید کرد و ادامه داد: موضوع دیگر مطرح در کشور، اقتصاد مقاومتی است که در دست پژوهشگران قرار گرفته است و گونه‌ای به قلم فرسایی می‌پردازند که تصمیم سران مملکت را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: این شعار باید در استان با توجه به اقتصاد و فرهنگ اجرایی شود تا استان از بحران‌هایی که دچار آن است نجات یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنای دوری از قوانین و مقررات دست‌وپاگیر است تصریح کرد: همانطور که در جبهه دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم با مدیریت جهادی نه چارچوب قوانین و مقرراتی که برای تنظیم کار است برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی اجرایی شود.

آیت‌الله شفیعی خاطرنشان کرد: باید با تمام قوا و توان در شکوفایی اقتصاد و فرهنگ قدم برداریم و هرکس برحسب توانی که دارد وارد کار شویم.

وی ادامه داد: مردم تقاضا دارند که مسئولان استان بینش کشوری و جهانی داشته باشند و به دور از تفکرات استانی و شهرستانی عمل کنند و ما باید برای کشور و نظام کار کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار