شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
تاکید فرماندار دشت آزادگان بر لزوم همکاری ادارات در جهت اجرای هر چه بهتر طرح مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها



نخستین جلسه چگونگی اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها دشت آزادگان روز سه شنبه مورخ 19/1/93 با حضور دستگاههای زیربط در فرمانداری دشت آزادگان برگزار گردید.

در این جلسه آقای ناطقی سرپرست فرمانداری دشت آزادگان با ارائه گزارشی کلی از نحوه اجرای مرحله اول هدفمند سازی یارانه ها در سطح کشور؛استان و شهرستانها و اهمیت اجرای مرحله دوم سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه جلسه مهندس ناطقی بر پیش بینی تمهیدات لازم اشاره نموده و اعلام نمودند در این شهرستان 5 دفتر پیشخوان دولت و 13 دفترICT در شهرها و روستاهای و همچنین اداره پست ؛ بهزیستی و کمیته امداد و در مجموع تعداد تقریبی 40 باجه  برای ثبت نامه متقاضیان فراهم شده است و در ادامه جلسه فرماندار شهرستان اجرای مرحله دوم یارانه ها  را گام بسیار بلندی در حوزه اقتصاد مشارکتی نظام جمهوری اسلامی در اجرای طرحهای عمرانی و آبادانی خواهد بود و اهتمام هر چه بیشتر دستگاههای مربوطه در اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها را خواستار شد.

در ادامه جلسه هر کدام از مسئولین حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح بیان کردند همچنین مسئولان اداره پست و مخابرات آمادگی و پشتیبانی خود را برای اجرای طرح در شهرستان  اعلام نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار