شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۷

شوشان : پس از انتشار فیلم چرای دام در میادین شوشتر از اخبار بیست و سی ، شهردار شوشتر دست به کار شد و خبر از جمع آوری دام ها داد.

شهردار شوشتر از جمع‌آوری 2 هزار و 473 دام کوچک و بزرگ از سطح خیابان‌های شهر شوشتر خبر داد.

آرش دُر امروز اظهار داشت: در ماه‌های گذشته در سطح شهر شوشتر بیش از یکهزار و 231 راس دام کوچک جمع‌آوری شده است و در این باره 17 میلیون و 234 هزار ریال نیز دارندگان این دام‌ها را جریمه کرده‌ایم.

وی درباره دام بزرگ در سطح شهر شوشتر تأکید کرد: در هفته‌های گذشته نیز بیش از یکهزار و 242 دام بزرگ از سطح معابر شهر شوشتر جمع‌آوری شده است که در این باره 7 میلیون و 260 هزار ریال دارندگان این دام‌ها جریمه شده‌اند و از آنها برای عدم تکرار عبور دامشان تعهد اخذ شده است.

وی افزود: برای مقابله با تردد دام‌های کوچک و بزرگ در سطح شوشتر نیازمند همکاری بین دستگاه‌های شهرستان است و در این باره نیازمند دستورات قضایی هستیم.

دُر با اشاره به اینکه اجرائیات شهرداری در این باره نیروی کمی در اختیار دارد، تأکید کرد: در تلاش هستیم تا این بخش از شهرداری را تقویت کنیم تا بتوانیم با معضلاتی مانند دست‌فروشی و وجود دام‌های بزرگ و کوچک در سطح شهر مقابله کنیم.

شهردار شوشتر تأکید کرد: در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر شده است که در این باره می‌توان به تخریب یک نانوایی در مرکز شهر اشاره کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار