شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
منطق این است افکارمان را بر کاستیهای استان متمرکز کنیم.اینکه سوالاتی پرسیده شود یا نقل قولهایی از نمایندگان مردم گفته شود عادی به نظر می رسد. ایجاد مناقشات رسانه ایی در مورد سوالات طرح شده باعث به وجود آمدن وضعیت نا به سامان در افکار عمومی می شود.

باتوجه به کمبودها و امکانات ضعیف یک زندگی بسیار ساده شهری در اکثر نقاط این استان می شود با نقدهای منصفانه و پیشنهادهای راهبردی از درگیریهای گروهی بپرهیزیم تا به پیشرفت استان کمک کنیم.

یک قلم آمار ارائه شده نشان می دهد به اندازه ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ خورده و نیمه کاره وجود دارد که با توجه به اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی عمران استان رقم بسیار عظیمی به شمار میرود؟آیا نمی شود دوستان اهل قلم و رسانه، دوستانی که صاحب فکر و اندیشه اند به جای درگیریهای دنباله دار پیشنهاد طرح راههای جذب سرمایه گذاری در استان باشند؟آیا فرهنگ،آب شرب، جمعیت بیکار استان،ریزگردها و … قابل ارزیابی و نقد نیست؟آیا اگر نماینده ایی صحبت از زمان دادن به شهردار را میان آورده و یا نماینده ایی خواستار شفافیت از شهردار برای روشن شدن اذعان عمومی و چگونگی حضور ایشان در مجلس است و یا اینکه شخصی در شهرداری استخدام شده از چه راهی و یا با چه مدرکی است و…

تمام مشکلات این دیار است؟! با مطرح نمودن اینگونه مشکلات بسیار کوچک در فضای عمومی و رسانه فرصت جذب سرمایه گذار را از دست داده و ارزیابی مسائلی مثل بیکاری،تامین آب شرب، پیشرفت فیزیکی پروژه های استان، حل مشکل ریزگردها و مطالبات به حق مردم از ذهن نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا دور می ماند.

ادامه دارد…
برچسب ها: پیوند ، افکار ، علی بهمن
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment بسیار عالی بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
comment
0
0
comment یعنی اینکه همه سکوت کنید و حق نظارت را از خود سلب نمایید تا ببینید آینده چه می شود!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار