شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
در این مراسم از 10 نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد.
به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و با یاد جانباز فداکار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در مراسمی با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر خوزستان از جانبازان این جمعیت تجلیل گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این مراسم با بیان اینکه روز جانباز، یادآور ایثارگری ها، رشادت ها و بندگی بندگان خالص خدا است، گفت: جانبازان، انسان‌هايي ايثارگر و جان بر كف اند كه طي سالهاي جنگ تحميلي و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سينه خود را در برابر آتش دشمن سپر كرده و در راه حفظ كيان اسلام، سلامت خود را تقديم داشتند.

دکتر علی خدادادی با اشاره به رشادت‌ ها و دلاوری‌ های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان، قهرمانان واقعي و هميشگي اين مرز و بوم و سند زنده حقانيت انقلاب اسلامي و در واقع اسناد غيرقابل انكار حضور نيرومند جوان هاي ارزنده و انقلابي ما در جبهه و پشت جبهه هستند.

وی با بیان اینکه حضور ایران اسلامی بر قله های رفیع عزت و افتخار در جهان به برکت خون شهدا و جانفشانی های جانبازان سرافراز است، اظهار کرد: جانبازان، امروز نيز با حضور در صحنه‌هاي مختلف سياسي، فرهنگي، علمي و ورزشي، از ارزشها و اهداف انقلاب اسلامي دفاع نموده و با عمل به دستورات و احكام الهي، الگوي شايسته‌اي براي جوانان و همه مردم انقلابي به شمار مي‌آيند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: روز جانباز فرصت مناسبی است تا با الگو قرار دادن ایثار، وفاداری و جانبازی‌ های حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از تمامی کسانی که تندیس ایثار و سخاوت هستند و زندگی با افتخار امروز امت اسلامی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و فداکاری‌ های این عزیزان است، تجلیل کرد.

خدادادی تصریح کرد: در مورد جانبازان همین بس که رهبر معظم انقلاب، جانبازان را شهيدان زنده ناميده و مي‌فرمايند: جانبازان، انسانهايي هستند كه در سخت‌ترين دوران كشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند و ما به جانبازان، به عنوان شهيدان زنده انقلاب اسلامي افتخار مي‌كنيم.

گفتنی است در این مراسم از 10 نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است که جمعیت هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است که شهید علی زرین آبادی از نخستین شهدای امدادگر شاغل در هلال احمر خوزستان می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار