شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
 نشريه تايم چاپ آمريکا نوشت: طرفداران سريال «خانواده مدرن» شبکه ي ABC هرگز چشمشان به سريال «هفت سنگ» ساخته ي تلويريون ايران نخورده اما در واقع آن را پيش از اين ديده اند.

به گزارش تيک «هفت سنگ» سريالي است که بخوبي از روي «خانواده مدرن» به صورت سکانس به سکانس و با همان حرکت دوربين و شوخي ها ساخته شده است.

تنها تفاوت موجود ميان دو سريال آن است که دو همجنس گرا که بايکديگر زندگي مي کنند جزو نقش هاي اصلي «خانواده مدرن» هستند در نسخه ي ايراني يک زوج جاي آنها را گرفته است.

با تماشاي «هفت سنگ» متوجه خواهيد شد که چه مقدار شباهت بين دو سريال وجود دارد.اتفاقي که پس از مشاهده سريال ساخت صداوسيما ايران متوجه مي شويد، عدم رعايت قانون «کپي رايت» است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
comment
0
0
comment واقعا؟؟؟ دیگه شورش رو دراوردن
comment
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment اولا بین تقلید و الگو برداری باید تفاوت قائل شد که بنظر من این یک الگو برداری بوده نه یک تقلید در ثانی اگر فرض را بر تقلید بگذاریم هر تقلیدی که گناه نیست ثالثا این سریال اولین سریالی است که به دو نوع شیوه فرزند پروری می پردازد و واثرات این دو نوع شیوه را برای ببینده روشن میسازد بنظر من اگر کمی حوصله به خرج دهیم و با دقت به این سریال نگاه کنیم اطلاعات مفید روانشناسی در مورد تربیت فرزندان و آیین همسر داری آنهم در قالب طنز به ما می آموزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار