اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸
کیانوش راد ادامه داد: اصلاح طلبان خوزستان نیز همانگونه که در مراسم افطاری اخیر جوانان اطلاح طلب در اهواز از آن یاد شده، بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز قدس همراه با مردم سراسر جهان ندای حمایت از آرمان های بلند فلسطین را سرخواهند داد.
دکتر محمد کیانوش راد، چهره فعال سیاسی خوزستان گفت: اصلاح طلبان همپای دیگر اقشار مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت.
  
نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس با ذکر اینکه مسئله دفاع از فلسطین و قدس عزیز و مردم مقاوم آن که برای شرف و انسانیت خویش سالهای سال در برابر هجمه وحشیانه صهیونیست ها ایستاده اند و حمایت هر انسان آزاده ای را برخواهد انگیخت، گفت: دفاع از مردم فلسطین صرف نظراز هر نوع ایدئولوژی و تفکر، صرفا به دلیل اینکه ظالمانه مورد تهاجم قرار گرفته اند، مورد حمایت آزادگان می باشد. 

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران و اصلاحطلبان چگونه می توانند در برابر این بی عدالتی آشکار سکوت کنند. 
کیانوش راد ادامه داد: اصلاح طلبان خوزستان نیز همانگونه که در مراسم افطاری اخیر جوانان اطلاح طلب در اهواز از آن یاد شده، بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز قدس همراه با مردم سراسر جهان ندای حمایت از آرمان های بلند فلسطین را سرخواهند داد. 
این چهره سرشناس اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که اصلاطلبان چگونه شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را توجیه می کنند، تاکید کرد: چگونه می توان مردمی که در طول تاریخ شکل گیری نظام مجعول صهیونیستی و اسرائیلی با آن مبارزه داشته اند و در خط مقدم دفاع از مردم فلسطین و لبنان بوده اند دست از حمایت های اسلامی و انسانی خویش از مظلومان جهان، خصوصا مسلمانان بردارند. 
کیانوش راد افزود: اصلاح طلبان همواره به سیاست های حمایتی خود از مردم فلسطین تاکید داشته و خواهند داشت. 
وی گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی نیز مهم ترین حمایت ها از مردم مظلوم فلسطین صورت پذیرفت، تا جایی که در طول مجلس ششم نیز به همت حجت الاسلام محتشمی نماینده وقت مجلس، کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران برگزار و از آن به شیوه ای قانونمند از مردم فلسطین حمایت گردید. 
نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بدیهی است که شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران شعار منطبق با دیدگاه های اصلاح طلبان نیست و نخواهد بود. 
این فعال سیاسی، افزود: طرح چنین شعارهایی که در ظرف زمانی خاص و آنهم توسط گروهی اندک مطرح گردید در بهترین حالت اگر با نگاه مثبت نیز نگریسته شود تنها ناظر بر اولویت دادن به منافع ملی ایران در عرصه مناسبات بین المللی بوده است. 
وی گفت: علی رغم دیدگاه و سلیقه های مختلف، گروه های سیاسی موجود ایران در مورد حمایت از انسان های مظلوم فلسطین همیشه متفق القول و همنظر بوده اند که البته نمی توان نگاه های صرف ناسیونالیستی را در ایران کتمان کرد. 
کیانوش راد، اضافه کرد: اکثریت گروه های سیاسی به اتفاق مردم ایران همچنان که در تاریخ یکصد ساله اخیر نشان داده اند همواره به همدردی و حمایت از ملت های مظلوم دنیا مشهور بوده اند. 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئله فلسطین علاوه بر ظلم و ستم به مردم این کشور ، اهداف بلند مدت قدرتهای جهانی را برای سلطه بر منطقه استراتژیک خاورمیانه همواره در پی داشته است. لذا ایستادگی ملت ها و دولت ها در مقابل اشتهای سیری ناپذیر صهیونیست ها برای تسلط بر منطقه و کشورهای اسلامی از جمله مسائلی است که بصورت استراتژیک همواره می بایست مورد توجه دولت مردان کشورمان قرار گیرد. 
وی ادامه داد: هرچند که عده ای محدود و اندک نیز این شعار را داده اند، اما هیچ گاه اصلاح طلبان، حتی تند ترین آنها، از شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" حمایت نکرده و هیچ اصلاح طلبی چنین شعاری را مطرح نکرده است. 
کیانوش راد، افزود: اتفاقا در همان ایام برخی از اصلاح طلبان نیز با صراحت اعلام کرده اند که این شعار "هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران" است که می تواند گویای نگاه اصلاطلبان به موضوع فلسطین و لبنان باشد. 
این فعال اجتماعی، اضافه کرد: اینکه متاسفانه برخی از اصولگرایان علی رغم مواضع صریح و شفاف گذشته و حال اصلاح طلبان، مایلند تا اصلاح طلبان، مواضعی را اتخاذ نمایند تا برچسب های ناچسب آنان اثبات شود. 
وی بیان داشت: اصلاح طلبان و آقای خاتمی همیشه بحث رفراندوم در فلسطین را برای حل نهایی مناقشه فلسطینی ها مطرح کرده اند، همانطور که مواضع اخیر رهبری در دیدار با تعدادی از دانشجویان نیز چنین بوده و خواهد بود. 
این فعال سیاسی اذعان داشت: این درحالی است که علی رغم تاکید رهبری در همین سخنرانی و دیدار روز چهارشنبه با دانشجویان به صراحت تمام عنوان می نمایند که «نظر رهبری به معنای ساقط شدن نظر دیگران نیست» . 
کیانوش راد، تصریح کرد: بازهم شاهد هستیم که بعضی از اصولگرایان افراطی با طرح موضوعات حتی خلاف واقع سعی می کنند به اشتباه مواضع سیاسی اصلاح طلبان را در موضوعات استراتژیک، از جمله مسئله فلسطین مخالف با نظرات اصلی و اساسی نظام جلوه دهند. 
کیانوش راد، در پایان گفتگوی خود با کارون پرس با تاکید بر این نکته که اصلاح طلبان خوزستان نیز همپای دیگر اقشار مختلف استان در راهپیمایی جمعه قدس شرکت می کنند، گفت: روز جمعه شاهد حضور یکپارچه ملت به همراه گروه های سیاسی در این راهپیمایی خواهیم بود. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
comment
0
0
comment کیانوش راد صدای به حق اصلاح طلبان خوزستان باز هم پیش قراول بودن خود را ثابت کرد
اصلاح طلبان همگی با هم در روز قدس شرکت می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار