شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
با گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز مجدد حملات نابرابر و غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل به نوار غزه و اعلام انزجار وجدان های بیدار بشریت در سراسر جهان، ما همچنان شاهد سکوت مجامع غربی و حمایت غیر اصولی برخی از رهبران جهان از این اعمال خشونت آمیز به بهانه دفاع از خود هستیم.
در جنگ نابرابر غزه، حقوق بشر که اساسی ترین و ابتدایی ترین حقوق هر فرد در سراسر دنیا صرف نظر از نژاد، ملیت و جنسیت محسوب می شود، زیر پای جلادان صهیونیست لگد مال شده است. عجیب اینکه اصل مهم برابری خون انسان ها در جنگ نابرابر غزه مورد بی اعتنایی قرار گرفته و صدها نفر تقاص ریخته شدن خون چند انسان را پس می دهند.
وجدان بیدار جهان باید آگاه باشد که این جنگ با هیچ کدام از اصول کنوانسیونهای حقوق بشری سازگار نیست و جنایات جنگی صورت گرفته در غزه باید از طریق مجامع بین المللی و سازمان های مربوطه ، مخصوصا دیوان بین المللی کیفری رسیدگی شوند. آمریکا و اعضای شورای امنیت و دیگر سازمان های عریض و طویل بین المللی که با هدف صیانت از حقوق انسان ها ایجاد شده اند باید بدانند که در مقابل حملات ناجوانمردانه به مردم غزه مسئولیت حقوقی دارند و در صورت ادامه همراهی با رژیم اشغالگر قدس تبعات ریخته شدن خون صدها انسان بی گناه تنها بر عهده آنان خواهد بود. 
جنگی که در ان غیر نظامیان، زنان و کودکان بی پناه کشته می شوند و بیمارستانها، محل سکونت مردم، مدارس و مناطق تحت نظر سازمان ملل مورد تهاجم قرار می گیرند چیزی جز تروریسم بین المللی و جنایت جنگی نیست و کانون وکلای دادگستری استان خوزستان از دیوان بین المللی کیفری می خواهد آمران و عاملان این جنایات را به جرم جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی محاکمه و مجازات کند.

هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان خوزستان
دکتر سیاوش شجاع پوریان
دکتر یزدالله طاهری نسب
دکتر پژمان محمدی
دکتر فیصل سعیدی
جناب وکیل آقای محمد صادق آل محمد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار