شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
شب گذشته بازهم شورای شهر اندیمشک برای انتخاب شهردار تشکیل جلسه داد ودر نهایت محمدرضا پاپی عضو شورای شهر را بعنوان شهردار جدید اندیمشک انتخاب کردند.

به گزارش اندیمشک جوان، شورای شهر اندیمشک این بار یکی از همقطاران خود یعنی محمد ر ضا پاپی را بعنوان شهردار اندیمشک معرفی کردند.

معرفی و انتخاب محمدرضا پاپی برای تصدی سمت شهرداری اندیمشک به نظر نقطه عطفی برای رفع مشکلات موجود در شهرداری اندیمشک و هدایت این کشتی شکسته بسوی یک ساحل مناسب است.

اما با توجه به تاریخ گذشته شهرداری در اندیمشک به نظر محمدرضا پاپی، بعنوان ناخدای این کشتی کار بسیار دشوار و مهمی را در پیش رو دارد.

از طرفی بدهی ۴۰ میلیاردی شهرداری که روز به روز به آن افزوده می شود، و از طرفی مشکلات عدیده ای که طی سالیان متمادی برای این مجموعه ایجاد شده است، تلاشی شبانه روزی را می طلبد که علاوه بر شهردار شورای شهر نیز باید در کنار این ناخدا با  تلاش مداوم، برای رفع این مشکلات کوشش کنند.

مردم با این امید شورای شهر را انتخاب کردند که مشکلاتشان رفع شود، شورای شهر برای حل مشکلات شهرداری نباید خود را از این مجموعه جدا بدانند و با انتخاب شهردار کنار رفته بلکه از این فرصت که پیش آمده و یکی از اعضای شورای شهر بعنوان شهردار معرفی شده استفاده کنند و امید و اعتمادی که مردم با انتخابشان داشتند را زنده نگه دارند.

ضرب المثل  "یک دیوانه سنگی را در چاه می‌اندازد، صد تا عاقل به تنهایی نمی‌توانند سنگ را بیرون بیاورند”  به نوعی در این شرایط برایمان تداعی می شود، مشکلاتی که برای شهرداری بوجود آمده و به نوعی گریبان همه را گرفته یک شبه بوجود نیامده اند که یک شبه هم انتظار از بین رفتن و حل آنها را داشته باشیم.

از طرفی اگر یک شبه هم بوجود آمده باشند برخی از مسائل وجود دارند که برای رفع و حل آنها احتیاج به بررسی های فراوان و کار کارشناسی است، به هر حال تنها مشکلی که راه حلی برای آن وجود ندارد در زمان فعلی مرگ است، و مشکلات شهرداری هم اگرتعاملی سازنده وجود داسته باشد امکان رفعشان وجود دارد.

به این منظور در وهله اول یکی شدن و دست به دست هم دادن شورای شهر و مجموعه شهرداری و در مرحله بعد تمام مسئولین و شهروندان و در نهایت مسئولان استان و کشور امری لازم و ضروری است.

موقعیت خاص و استراتژیک اندیمشک و ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی که در این شهرستان وجود دارد لزوم توجه بیش از پیش مسئولان را رای رفع مشکلات این شهرستان نشان می دهد.

محمدرضا پاپی شهردار اندیمشک شد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment با سلام آیا بهتر نیست از نیروهای کارآمد و متخصص بهتری استفاده کرد ؟ایا طی این مدتی که ایشان انتخاب مشغول به کار شدهاند عملکرد ایشان مورد ارزیابی قرار گرفته است؟ایا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار