شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۰

 

خبرنگاران هندیجانی دعوت نمی شوند !

شوشان / صادقی : خبرنگاران در جلسات فرمانداری هندیجان دعوت نمی شوند. مسئولین از خبرنگاران در جلسات دعوت نمی کنند. طی روزهای گذشته جلسات متعدد مانندشورای اداری و دیگر جلسات تصمیم گیری بسیار مهم مسئولین برای مردم هندیجان که در محل فرمانداری برگزارشد بدون دعوت و حضور خبرنگاران بوده است.

مسئولین شهرستان هندیجان از خبرنگاران در همایش ها و جلسات شورای اداری ودیگر برنامه های شهرستان دعوت نمی کنند.از آنجایی که خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و باید اقدامات دولت و مسئولین را به مردم اطلاع دهند تا بتوانند در تصمیم گیری برای شهر خود شرکت کنند شاهد هستیم مسئولین از خبرنگاران دعوت نکرده و تمایلی برای اطلاع رسانی و فرهنگ رسانه ای ندارند که این موارد تعجب بر انگیز است.

مسئولین از خبرنگاران و افراد اطلاع رسان که مشکلات و برنامه های هندیجان را بصورت منظم به اطلاع عموم می رسانند دعوت نمی کند و اگر شده است بصورت سلیقه ای عمل شده است. اطلاع رسانی حق مردم است و نباید مسائل در خفا و پشت درهای بسته انجام شود.

از دیرباز تاکنون خبرنگاران ومطبوعات بعنوان امین و چشم و گوش مردم بوده اند و تا مشکل یا نقصی در جای بوجود آید سریعا به اطلاع عموم می رسانند تا مسئولین خدمتگذار و دلسوز برای رفع آن مشکل راحت بپردازند و معایب بهتر و سریعتررفع گردد.

همچنین اگر خدمتی در هر نقطه ای صورت گیرد باز هم به اطلاع عموم رسانده شود تا مردم خدمات خدمتگزاران خود را ببیند.اما اگر در منطقه ای مسئولین خبرنگاران را دعوت نکنند و همکاری لازمه را برای شرکت در جلسات و اطلاع یافتن آنها ازمصوبات وجزئیات صورت نگیرد چگونه می شود آنها را به جامعه انتقال داد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار