اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از آغاز دوباره وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و خاک از فردا در استان خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور اظهار کرد: بررسی الگوی نقشه‌های جریانات و میدان، حاکمیت تدریجی جریانات غربی از سمت مرزهای غربی استان تا آخر روز جاری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با استقرار این جریانات و ایجاد گرادیان فشار قابل توجه، از فردا ابتدا نیمه غربی و سپس بیشتر نقاط شاهد ورزش بادهای قابل ملاحظه و شدید شمال‌غربی خواهند بود. بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف، تا قسمتی ابری در ارتفاعات گاهی افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین در نیمه غربی استان به تدریج کاهش رطوبت و شرجی و وزش باد قابل ملاحظه و بعضا شدید همراه با گرد و غبار یا خاک پیش‌بینی می‌شود.

غلام‌پور افزود: بیشینه دمای امروز هوای اهواز به 46 و کمینه دمای فردا صبح به 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین در 24 ساعت گذشته بستان و رامهرمز با 45 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 21 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی با اشاره به بارندگی شب و روز گذشته در برخی مناطق استان، اظهار کرد: ایذه با 8.2 میلی‌متر بیشترین بارش را داشته است و دهدز 3.4 میلی‌متر، اندیمشک 4.1 میلی‌متر، مسجدسلیمان 1.3 میلی‌متر و بهبهان 0.2 میلی‌متر بارندگی داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار