شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲

 

"عبدو" عنوان سریال 13 قسمتی کاری ازتولید سیمای مرکز خوزستان به تهیه کنندگی مصطفی علمی فر و کارگردانی حسین قاسمی جامی می باشد.

این سریال با محوریت کودک و نوجوان و با موضوعات اجتماعی ، فرهنگی وبه مناسبت سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ساخته می شود .

به گفته تهیه کننده کار فیلمنامه نویسی و پیش تولید آن دو ماه طول کشید و تصویر برداری آن در اسفند ماه 90 کلید خورد. وی همچنین افزود:همزمان با تصویر برداری کار تدوین آن نیز انجام می شود که تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.سریال عبدو بصورت اپیزولیک که هر قسمت آن یک داستان را روایت می کند وخط کلی داستان و قصه در خصوص یک خانواده خوزستانی که پدر خانواده در یکی از دکلهای حفاری شرکت نفت مشغول بکار است و در نبود ایشان عبدو که پسر خانواده است به نوعی احساس بزرگی کرده و اتفاقاتی را بوجود می آورد که داستان هر قسمت سریال را شکل می دهد.

گفتنی است تمام وقایع سریال و تصویر برداری لوکیشنها در اهواز انجام شده و به تعدادی از عواملی که درتولید این سریال همکاری دارند می توان به تصویر بردار مسلم تهرانی،صدابردار مهدی اکبریان ، تدوین مهدی مهری نیا و بازیگران: رسول بهار انگیز ،ساناز همایون فر،دانیال حمیدی و علی سرحان اشاره کرد

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار