اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
با حضور شهردار کلانشهر اهواز و جمعی از اعضای شورای شهر و مردم صورت گرفت :
موسوی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان در راستای پرداختن به اماکن فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: در سالجاری مطابق با برنامه ارایه شده از سوی شهردار در بودجه تصویب شده مبلغ 40 میلیارد تومان در جهت عمران فرهنگی هزینه خواهد شد که احداث سرای محله کوی رمضان از جمله آن می باشد.
شوشان- مجتبی حلالی :

در راستای محرومیت زدایی و تروج فرهنگ و ورزش و بهداشت در مناطق محروم، کلنگ احداث سرای محله کوی رمضان با حضور مسوولین شهرداری و شورای اسلامی شهر به زمین زده شد.
شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به لزوم توسعه امکان تفریحی، ورزشی و فرهنگی در سایر مناطق شهر گفت: هرگاه کارهخای زیرساختی در شهر به سرتانجام برسد، قطعا توانشهرداری در جهت توسعه اینگونه امکان افزایش خواهد یافت.

سید خلف موسوی ادامه داد: در کل دوران مسوولیتی که در مناصب مختلف داشته ام، شهرداری اهواز را از بزرگ ترین افتخارات دوران مدیریتم می دانم، چراکه توسط نمایندگان مردم به این مسوولیت رسیده ام.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرداری اهواز آنچه را که همواره مورد نظر قرار داده ایم، خدمت صادقانه به مردم است. فرصت هایی که بدین ترتیب برای ما پیش می آید، مانند برق و باد سپری می شوند، بنابراین باید آنها را مغتنم شمرد و به بهترین نحو استفاده کرد. موسوی با اشاره به اینکه مردم در هر دوره مسوولین خود را مورد قضاوت قرار خواهند داد، گفت: قضاوت خوب و ماندگار بستگی به عملکرد و تلاش ما دارد، اگر با همبستگی و تلاش در این راه قدم بر داریم، قطعا وعده خدا برای کمک و گره گشایی نیز محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: با نگاهی گذرا به دوره های مختلف تاریخ، در خواهیم یافت که نام هایی به نیکی یاد می شوند که برای مردم قدم بر داشته اند و آنهایی که خلاف آن حرکت کنند، قطعا نامی از آنها در میان نخواهد ماند.

موسوی با بیان اینکه مردم فهم و شعور تقدیر را دارند، گفت: مردم ما عملکرد مطلوب را ارج می نهند و برای آن نیز توجهی به قومیت ها ندارند.

شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به پروژه کلنگ زنی سرای محله کوی رمضان افزود : این پروژه با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال ظرف مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه در راستای محرومیت زدایی احداث می شود. این در حالی است که ساکنین این مناطق همواره حق بزرگی بر گردن ما داشته اند.

وی افزود: حضور مناطق حاشیه نشین در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی همیشه چشمگیر بوده، بنابراین پاسخ این وفاداری و ولایتمداری را باید با توجه بیشتر و توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی و اجتماعی داد.

موسوی با اشاره به پروژه بهره برداری از پروژه ساماندهی سیما و منظر شهری واقع در بلوار نواب صفوی گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که موجب شد تا یگی از مناظر نامناسب شهر به یکی از یباترین بلوار شهر تبدیل شود.

وی در پایان با اشاره به دیگر پروژه های انجام شده و در دست اجرای شهرداری گفت: احداث مسیر گذر خلیج فارس، احداث زمین ورزش جنب مسجد انقلاب مهدی، بهسازی آسفالت منطقه کوی آل صافی، بازسازی خروجی های آب های سطحی کوی رمضان که تا اعتبار آن تا قبل از بارندگی ها تامکین خواهد شد، احداث پارک های محله ای در سلطان منش و سپیدار و ...

در ادامه یک عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت : مطابق با برنامه ریزی های شهرداری اهواز بودجه سالجاری 1000 میلیارد تصویب شده است که 70 درصد آن جهت کارهای عمرانی هزینه خواهد شد.



حسین حیدری ادامه داد: شهرداری اهواز طی 3 ماهه اخیر عملا به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و کلیه پروژه ها و طرح ها در جهت توسعه عمران شهری بوده است. این در حالی است که 70 درصد بودجه عمرانی تا پایان سال تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان در راستای پرداختن به اماکن فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: در سالجاری مطابق با برنامه ارایه شده از سوی شهردار در بودجه تصویب شده مبلغ 40 میلیارد تومان در جهت عمران فرهنگی هزینه خواهد شد که احداث سرای محله کوی رمضان از جمله آن می باشد.

حیدری افزود : ویژگی شورای اسلامی چهارم آرامش و دوری از حاشیه های مختلف سیاسی است. این موضوع قطعا منجر به رفاه و آرامش بیشتر در مرذدم خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه روابط مردم با شورا و شهرداری باید 2 سویه باشد، گفت: حفظ اموال عمومی شهر، رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ شهرنشینی و پرداخت بموقع عوارض از جمله مهمترین انتظارات مجموعه شورا و شهرداری از مردم است و در کنار آن مسوولین شورا و شهرداری نیز در جهت توسعه عمران و فرهنگ شهر با جدیت فعالیت خواهند کرد.

در پایان شهردار منطقه هفت کلانشهر اهواز گفت : سرای محله کوی رمضان در 3 طبقه و در 2 هزار متر مربع بصورت بتنی در اعتبار ی افزون بر 25 میلیارد ریال ظرف یکسال انجام و به بهره برداری می رسد.

فلسفی زاده ادامه داد : این محل در جهت فعالیت های فرهنگی، آموزشی، درمانی، ورزشی و اجتماعی احداث خواهد شد که از مهد کودک، اتاق it، فضای مطالعه، شورایاری، مدیریت بحران و ... برخوردار می باشد که با مدیریت شهرداری نیز اداره می شود.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی بلوار نواب صفوی گفت : این بلوار که بعنوان یکی از بد منظرترین مناطق شهر بشمار می رفت، در حال حاضر با استفاده از گل فوژ ها و کاشت گل و گیاه به یکی از زیباترین مناظر شهر تبدیل شده است. این در حالی است که توجه ویژه ای بعه پیاده رو و نورپردازی آن شده است که مایه لذت و آرامش شهروندان منطقه خواهد شد. فلسفی زاده یادآور شد: این طرح بزودی در لین 3 حصیرآباد و در حاشیه کوه اجرایی می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
comment
0
0
comment با سلام.
باید به آقای مهندس فلسفی درود فرستاد.انصافا ایشان با تلاش شبانه روزی و با حداقل امکانات به فکر رفاه حال مردم محروم و محجوب منطقه میباشد.ایشان نظر به تخصص خود که یک شهر ساز است توانسته علیرغم درآمد پایین در سطح منطقه و و نگاه کم سو شهرداری مرکز به این منطقه از روابط و تخصص خود استفاده کرده و عوارض شرکتهای سطح منطقه را اخذ نموده و به اندازه دیگر مناطق با درآمد بالا در سطح منطقه پروژه تعریف کند تا مردم شریف منطقه از امکانات و خدمات شهری مناسبی برخوردار باشند.حال فرض را بر این بگیرید که ایشان در یک منطقه با درآمد عالی فعالیت میکرد!بله نتیجه کاملا متفاوت بود و درآمد را به سطج بالاتر میرساند و حتی مازاد آن را به مناطق محروم تزریق میکرد.امید است که کوشش بر کشش چیرگی نماید و ایشان به حق خویش رسیده و با مدیریت و درایت خود شهرمان را دگرگون کند.
به امید موفقیت برای ایشان
comment
ونداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
comment
0
0
comment پروژه هاي سراي محله در مناطق يك و هفت در سازمان بهسازي كارها مطالعات و طراحي و اجراي آن صورت گرفته و هيچ ارتباطي با مناطق ندارند
comment
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
comment
0
0
comment مهندس فلسفي مرد عمل هستند نه حرف .
comment
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
comment
0
0
comment مهندس فلسفي مرد عمل هستند نه حرف .
comment
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
comment
0
0
comment مهندس فلسفي مرد عمل هستند نه حرف .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار