اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
آخرین وضعیت پروژه تعریض پل سوم اهواز؛
محمدعلي دوايي‌فر اظهاركرد: پل سوم با اجراي پروژه تعريض، تبديل به پلي با دو باند رفت و دو باند برگشت خواهد شد كه به دلیل ترافيك سنگين روزهاي نخست مهرماه و بازگشايي مدارس، بازگشایی باند شمالي پل در اول مهرماه مطرح شد ولي با توجه به ادامه بتون‌ريزي، ضلع شمالي در اول مهرماه بازگشايي نخواهد شد.
 معاون عمراني شهرداري اهواز با تشریح وضعیت پروژه تعریض پل سوم گفت: قرار بود ضلع شمالي پل سوم براي اول مهر ماه بازگشايي شود، ولی بنا به شرايط فني این امر محقق نخواهد شد.
 
محمدعلي دوايي‌فر  اظهاركرد: پل سوم با اجراي پروژه تعريض، تبديل به پلي با دو باند رفت و دو باند برگشت خواهد شد كه به دلیل ترافيك سنگين روزهاي نخست مهرماه و بازگشايي مدارس، بازگشایی باند شمالي پل در اول مهرماه مطرح شد ولي با توجه به ادامه بتون‌ريزي، ضلع شمالي در اول مهرماه بازگشايي نخواهد شد.
 
وي ادامه داد: بتون‌ريزي تا اول مهرماه به پايان مي‌رسد ولي براي مقاوم‌سازي بتون، ضروري است كه به مدت 21 روز هیچ خودرويي از روي پل تردد نداشته باشد.
 
معاون عمراني شهرداري اهواز عنوان كرد: با توجه به ترافيك مهرماه در آن ناحيه، بلوك‌هاي موجود بر عرشه پل به نقطه ديگري منتقل مي‌شود تا تردد روي آن به روال عادي و سابق برگردد. نظر بر اين است كه پروژه به طور كامل در یک زمان واحد تحويل داده شود؛ به همين منظور بهره‌برداري صد در صدي پروژه تعريض پل سوم در ايام دهه فجر انجام مي‌شود و شهروندان اطمينان داشته باشند كه دو باند رفت و برگشت اضافه شده و راست‌گردها طبق زمان تعيين شده آماده‌سازي خواهد شد.
 
دوايي‌فر گفت: تاكنون بيش از 9 ميليارد تومان براي پروژه تعريض پل سوم هزينه شده است. اعتبار اوليه آن 10.5 ميليارد تومان بوده كه طبق قانون مجاز هستيم اين اعتبار را تا 25 درصد افزايش دهيم. همچنين در قراردادي جداگانه اعتباري به ميزان 4.5 ميليارد تومان براي احداث راست‌گردها  اختصاص يافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار