شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
استاندار خوزستان:
عبدالحسین مقتدایی در کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی ، خوزستان را اقتصادی ترین استان دانست و گفت: استان خوزستان در ذخایر نفت و گاز رتبه ی اول و در بحث بنادر ، تاسیسات صنعتی ، سدهای عظیم ، اراضی کشاورزی بی شک اولین استان اقتصادی کشور است که می تواند در درجه اول خود و در درجه ی دوم کشور را احیا کند.
شوشان - سارا ممبینی : عبدالحسین مقتدایی در کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی ، خوزستان را اقتصادی ترین استان دانست و گفت:  استان خوزستان در ذخایر نفت و گاز رتبه ی اول و در بحث بنادر ، تاسیسات صنعتی ، سدهای عظیم ، اراضی کشاورزی بی شک اولین استان اقتصادی کشور است که می تواند در درجه اول خود و در درجه ی دوم کشور را احیا کند.
وی در تبیین واژه ی مقاومت اظهار کرد :  مقاومت یعنی حفظ هر آنچه که متعلق به ماست اعم از سرزمین و ایدئولوژی و ما باید به گونه ای عمل کنیم که در شرایط تعادل بتوانیم با دیگران تعامل داشته باشیم و در هنگام فشار نیز قادر به تقابل باشیم . راه تعامل و تقابل نیز این است که اطلاعات ما به روز باشد و راه برون رفت از بن بست ها را بدانیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید قدر داشته هایمان را بدانیم ، گفت : یکی از جنبه های اقتصاد ی در خوزستان توجه به بخش کشاورزی است و واژه ی مقاومت در کشاورزی را می توان به صورت تعلق خاطر داشتن به زمین های کشاورزی تبیین کرد . کشاورز باید بداند که تعلق خاطرش به زمین های کشاورزی امنیت ملی ایجاد می کند و سبب اتفاقات مبارکی خواهد شد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در کنار ترس از خدا مدیران نظارت مردم را نیز احساس کنند تا مشکلات استان و کشور هر چه زودتر مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار