اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
مدیر مسئول محترم خبر گزاری فارس 
باسلام و احترام

در پاسخ به مطلب درج شده در آن خبر گزاری با عنوان " پس از 20 ساعت قطعی آب ، آب مناطق یک و چهار اهواز غیر قابل شرب شد ." جوابیه ای به شرح زیر تقدیم حضور می گردد . شایسته است نسبت به درج جوابیه حاضر مطابق با قانون مطبوعات اقدام نمایید . 
کیماسی 
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی

1-  در یک ماه گذشته قطعی آب 20 ساعته در کلان شهر اهواز رخ نداده است . لازم به ذکر است به دلیل مشکل برق تصفیه خانه شماره 2 که حدود 25 روز پیش صورت پذیرفت به مدت دو ساعت آن تصفیه خانه از مدار بهره برداری خارج گردید.

2- تنظیم کلر باقیمانده در شروع پیک التور و همزمان با اعلام مراکز نظارتی بهداشت شهرستان اهواز ، در کلیه تصفیه خانه های اهواز و شهرهای تابعه طبق برنامه به گونه ای انجام می گردد که در حد 1-08 میلی گرم برلیتر تامین می گردد .

3- برنامه پایش شبکه توزیع آب آشامیدنی و تصفیه خانه ها ، با توجه به جمعیت شهری اهواز ، به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر به گونه ای انجام می گردد که کلیه نقاط شبکه توزیع شهری دوبار در ماه مورد بررسی و نمونه برداری قرار گرفته و در این تعداد معادل یک ونیم برابر خواسته استاندارد ملی می باشد . 

4- با توجه به بررسی های واحد کنترل کیفیت آب اهواز و همچنین اعلام مراکز نظارتی بهداشت اهواز عمده موارد نامطلوب کیفی ثبت شده مربوط به استفاده مشترکین از انشعاب غیر مجاز می باشد .

5- واحدهای کنترل کیفیت و عملیات شبکه توزیع آب آشامیدنی با ساماندهی گروه شستشوی شبکه به صورت روتین ، اقدامات لازم در زمان بروز آلودگی شامل اعلام نتیجه آنالیز مبنی بر وجود آلودگی و در خواست شستشوی شبکه ، ثبت نتیجه و گزارش اقدامات انجام شده را در این خصوص دنبال می نماید . 

6- مراکز نظارتی همچون اداره محیط زیست ، اداره استاندارد و بهداشت به طور مستمر با این شرکت در تعاملندبه گونه ای که در هر 24 ساعت تست های مختلف از قبیل کلر ، تیرگی و کشت میکروبی در دو نوبت صبح و عصر و به تعداد 15 مورد در هر نوبت انجام می گردد. که در مجموع یک شبانه روز تعداد 90 نمونه آزمایشگاهی تهیه و در یک دوره زمانی 14 روزه تمامی نقاط شهر تست می گردد .

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
comment
0
0
comment ظاهرن خبرگزاری فارس خوزستان بعد از 25 روز الان یادش امده. چقدر به روزن اینها
پاسخ ها
comment
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
comment
comment لطفا بفرمایید نمونه شیمیایی از آب شرب گرفته شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار