اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
با حضور در مقابل بنیاد شهید خوزستان انجام شد
تجمع اعتراض آمیز جمعی از پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر آزمون استخدامی نفت در مقابل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان برگزار شد.

 جمعی از پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر آزمون استخدامی نفت در اهواز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
این تجمع در مقابل ساختمان مرکزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان برگزار شد و تجمع کنندگان خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامشان شدند.
در این تجمع که جمع دیگری از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت نیز در حمایت از پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر حضور داشتند خواستار حل مشکل استخدام خود از سوی وزیر نفت شدند.
تجمع کنندگان ساختمان مرکزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان پلاکاردهایی با عناوین «تخلف در آرمون استخدامی نفت» و «2676 نفر کجایند؟» در دست داشتند.
این تجمع اعتراض آمیز در منطقه کیانپارس اهواز با حضور جمعی از جوانان پذیرفته شده آزمون استخدامی نفت برگزار شد.
یکی از تجمع کنندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار کرد: این تجمع سومین تجمع اعتراض آمیز در کلانشهر اهواز است که برگزار می‌شود.
وی گفت: علاوه بر این تجمع یکی از این تجمعات در مقابل مناطق نفت خیز جنوب واقع در بلوار آزادگان در شهر اهواز برگزار شد.
این جوان اهوازی اضافه کرد: البته در تهران هم تجمعاتی در جلوی مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار شد.
وی بیان کرد: نتیجه تجمعات برگزار شده در تهران این شد که نتایج آزمون را پس از مدت‌ها اعلام کنند ولی باز هم بی‌تعداد زیادی از پذیرفته شدگان بی‌مهری شد.
این جوان معترض اضافه کرد: پس از تجمع مقابل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به ما قول دادند که طی یک هفته این موضوع پیگیری و نتیجه آن اعلام شود ولی در این مدت اقدامی انجام نشده است و قول روزهای آینده را داده‌اند که باز هم خبری نشد.
وی عنوان کرد: وزارت نفت هم اعلام کرده در مدت یک ماه این موضوع پگیری می‌شود که این فرصت نیز در حال پایان است و هنوز خبری نشده است.
ا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار