اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
عبدالرضا سلیمانی زاده :

مردم این روزها  می پرسند فوتبال خوزستان را چه شده است؟ با آنکه میلیاردها تومان هزینه این رشته های مختلف ورزشی می شود اما تناسبی با نتایج بدست آمده مشاهده نشده است. فوتبال خوزستان که در سال های نه چندان دور حرف اول را در کشور می زد اما هم اکنون در ميان بسیاری از ورزش های استان با وجود هزینه های چندبرابر آن موقع اما نتایج ناامیدکننده ای برای استان به ارمغان آورده  مگر در رشته های معدود .

 براستی چه بر سر فوتبال خوزستان آمده است که روزگاری حریفان آرزوی تساوی گرفتن در جهنم اهواز را می کردند اما در حال حاضر براحتی در خانه خود تن به شکست می دهند؟! مسئولان در این زمینه باید پاسخگو باشند. نبايد از ياد نسل جديد ورزش مخصوصا فوتبال خوزستان برود كه كلاني ها، مظلومي ها، حلوايي ها، برزگری ها ،مهراب شاهرخي ها، دهداري ها، ساليا، كريم بوستاني،ایرانپاک ها ، ایرج سلیمانی ها ، غلامپور شهنی ها  و رشيدي ها ، و خيلي از مردان قوي و با تعصب بودند كه مردانه براي دفاع از حیثیت فوتبال  خوزستان در ميدان هاي ورزشي مي جنگيدند و امتياز مي اوردند.

مردم دهه 50 تا 60 هنوز به ياد دارند كه حداقل از يازده مرد تيم ملي فوتبال كشورمان هفت تاي آنان خوزستاني بودند ابراهیم قاسمپور، محمد صادقي، حسن  نظري و... . همچنین بايد از تيم هاي خوب دهه 50 تا 60 هم يادي كرد صنعت نفت ، نيرو، ، استقلال مسجدسلیمان  وتيم هاي ديگري كه چون درخت هاي تنومندي بودند كه بر اثر عدم مديريت  باشگاه هايشان مانند درخت لرزاني شدند كه با هر بادي درميدان مسابقات فرو مي ريزند وشاخه هايشان شكسته مي شود .مردم از خود سوال مي كنند چرا هنوز خوزستان يك استاديوم مدرن ندارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار