شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۳
معاون صدای سازمان صدا و سیما:
صوفی تصریح کرد: خوزستان به واسطه هشت سال دفاع مقدس شهادت، و عاشورا را در یک ترکیب زیبا در کنار هم می‌سازد و برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در استان یک اتفاق شایسته است.
معاون صدای سازمان صداوسیما با اشاره به پیوند استان خوزستان با واقعه کربلا گفت: در تمام دوران پر حماسه دفاع مقدس در خوزستان هر روز عاشورا و جای جای این استان، کربلا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد حسین صوفی عصر امروز در مراسم اهدای پرچم بارگاه حضرت امام حسین (ع) به عنوان نماد برگزاری اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی به استاندار خوزستان در سخنانی اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌های محوری در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خوزستان و مردمان آن به دلیل مقاومت و جانفشانی‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام ادا کرد.

معاون صدای سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به برپایی اجلاس پیرغلامان حسینی در استان خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان به واسطه هشت سال دفاع مقدس شهادت، دفاع مقدس و عاشورا را در یک ترکیب زیبا در کنار هم می‌سازد و برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در این استان یک اتفاق خوب و شایسته است.

صوفی ادامه داد: استان خوزستان با واقعه کربلا پیوندی عجیب دارد چرا که در دوران هشت سال دفاع مقدس در خوزستان هر روز عاشورا و جای جای این استان، کربلا بود. وی با اشاره نقش موثر سازمان صدا و سیما در برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در سال‌های گذشته اظهار داشت: سازمان صداوسیما در مشارکت در اجلاسیه امسال پیرغلامان حسینی در استان خوزستان تمام توان خود را به کار خواهد بست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار