اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱


برادران سمندر که در محله «آسیاب برجی» به اقدامات وحشت‌آور دست می‌زدند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ «کامرانی صالح» رئیس پلیس استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی‌بر شرارت‌های مکرر و همچنین تهیه و توزیع شیشه توسط اعضای یک باند اراذل و اوباش در منطقه آسیاب برجی کرج با توجه به اینکه سه عضو اصلی باند برادر بوده و همگی از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در ابتدا پاتوق این برادران و نوچه‌های آن‌ها پس از سه ماه کار اطلاعاتی شناسایی شد و همه تحرکات آن‌ها به صورت لحظه به لحظه از سوی مأموران تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

با توجه به اقدامات صورت گرفته، مأموران اطلاع یافتند که یکی از نوچه‌های این باند برای خرید مواد مخدر عازم پل فردیس است. سرهنگ کامرانی صالح افزود: از آنجایی که اطلاعاتی از خودروی این مرد در دست نبود، با استفاده از شیوه و شگردهای اطلاعاتی مشخص شد که وی با یکی دیگر از اعضای باند با یک پراید در حال حرکت به سمت پل فردیس هستند، بنابراین بلافاصله دو اکیپ اطلاعاتی به تعقیب خودرو پرداختند تا اینکه خودرو پس از طی مسافتی مسیر خود را به سوی جاده شهریار تغییر داد.

مأموران با هماهنگی پلیس منطقه ویژه غرب استان تهران سه برادر را تا شهریار تعقیب کردند و در طول مسیر پس از ملحق شدن آن‌ها به سایر اعضای باند، برای دستگیری اوباش وارد عمل شدند.

وی گفت: دو عضو این باند با دیدن مأموران اقدام به درگیری تن به تن با آنان کرده و با ایجاد هیاهو و سر و صدا سعی در جمع کردن سایر اعضای باند برای درگیری و متواری شدن داشتند که سرانجام با شلیک سه تیر هوایی و هوشیاری مأموران همه اعضای باند دستگیر شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار