شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
رییس سازمان بهزیستی کشور:
رییس یهزیستی کشور با قدردانی از استاندار خوزستان ایشان را فردی عملیاتی با مدیریت میدانی دانست و گفت:باید قدر این استاندار را بدانیم.
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عصر دوشنبه در محل استانداری خوزستان با حضور دکتر احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و اعضا کارگروه مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست دکتر مقتدایی برگزار شد.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه استان خوزستان اولین استانی می باشد که به عنوان طرح پایلوت استان پاک شروع به کار خواهد کرد . شرایط این استان برای کار عملیاتی جهت پیشگری، درمان و مقابله با این معضل آماده است و با توجه به برنامه های اجراشده در این زمینه بخش های مدیریتی استان در وضعیت مناسبی به استقبال این طرح خواهند رفت.

وی با اشاره به برگزاری مانور مبارزه تمام شمول با مواد مخد در اواخر سال گذشته در خوزستان خاطر نشان کرد: بسیاری از دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش و صداوسیما در کنار نیروی انتظامی آمادگی خود را برای شرکت در کنترل اعتیاد نشان دادند.

همچنین دکتر هاشمی با بیان اینکه تا به امروز در این زمینه ها برنامه ریزی کافی صورت گرفته است خواستار عملیاتی شدن این برنامه ها شد.

رییس یهزیستی کشور با قدردانی از استاندار خوزستان ایشان را فردی عملیاتی با مدیریت میدانی دانست و گفت:باید قدر این استاندار را بدانیم.

دکتر هاشمی با اشاره به بخش هایی از طرح استان پاک ،نقش رسانه ها را در این زمینه پر اهمیت دانست وافزود: بخشی از این حرکت تحت عنوان کارزار رسانه ای با اعتیاد به مدت 10 روز اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت رفاه، سازمان بهزیستی و استانداری خوزستان محورهای پیشنهادی طرح خوزستان پاک تدوین شود.

همچنین وی در این جلسه در زمینه طرح های درمان بیماران بصورت مشارکتی اعلام آمادگی نمود.

دکتر احمدمیدری معاون رفاه اجتماعی وزارت کارورفاه اجتماعی رشدآسیب های اجتماعی را از موجبات کاهش فرصت های شغلی قلمداد کردوگفت:این امر جامعه را به سمت فقر سوق می دهد.

وی سیاست جدید این وزارتخانه را به رسمیت شناختن آسیب های اجتماعی و تدوین برنامه با مشارکت اجتماعی برای رفع این آسیب ها عنوان کرد.

دکتر میدری با انتقاد نسبت به وجود ناهماهنگی میان دستگاه های متولی امر مبارزه با موادمخدر واعتیاد به عنوان مهمترین آسیب اجتماعی گفت:ریشه 60تا 70درصد مشکلات احتماعی به دلیل اعتیاد است.

وی دلیل انتخاب خوزستان به عنوان اولین استان پایلوت پاک را اعلام آمادگی استاندار خوزستان و فعالیت های انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر دانست.

میدری با اشاره به لزوم تربیت خبرنگار حرفه ای در زمینه آموزش مبارزه با اعتیاد با برگزاری دوره های آموزش بین المللی در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
comment
1
7
comment به گوش همه پایتخت نشین های بی درد برسونین ما تا آخر پشت استاندارمون ایستادیم و از حقوق حقه مون کوتاه نمیایم، اون موقع که ما تو جنگ جوون دادیم و خونه هامون تو سرمون خراب شد و آواره شدیم اونا کجا بودن که حالا داد قانون قانون سر دادن.....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
comment
1
2
comment اشتباهی به نظر مهتاب منفی دادم

لایک لایک لایک
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
comment
1
3
comment زنده باد مقتدایی...
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
comment
1
1
comment ذرود بر مقتدایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار