شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۸

فرماندار گتوند از اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، قدرت‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند اظهار داشت: تاکنون 100 میلیارد ریال به بخش کشاورزی شهرستان در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان اعطا شده یا در حال پرداخت بوده که این مهم گام بلندی در راستای حمایت از بخش تولید است.

وی افزود: حمایت از بخش کشاورزی در سطح شهرستان گتوند به نوعی در راستای حمایت از اشتغال و کار پایدار در گتوند است که باید هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

فرماندار گتوند خاطر‌نشان کرد: باید با فعال‌سازی شرکت‌ها و صنعتگران و جمع‌بندی موارد لازم که مانع از ایجاد اشتغال می‌شوند زمینه را برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم سازیم.

وی افزود: باید با توسعه تشکل‌های مردمی، هماهنگی مردم را در فرهنگ‌سازی مسائل مختلف افزایش داد که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم از سوی استانداری در این باره روند ساماندهی به این بخش تسریع یابد.

همچنین در این جلسه، احمد عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز امسال با توجه به نامگذاری و شعار اختصاص داده شده به آن، اجرای بیش از 15 نمایش با موضوع خدمات و کالای ایرانی را در برنامه‌های خود قرار داده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار