اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
به همت مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همزمان با اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی سال 93، کارگاه های آموزشی با عنوان «سلامت، مهارت، نشاط» برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، طرح پایش سلامت روان ویژه دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روزانه و شبانه طبق برنامه زمان بندی از تاریخ 22/7/93 به مدت یکماه درسطح کلیه دانشکده های دانشگاه در حال برگزاری است.
همزمان با اجرای این طرح کارگاه های آموزشی با عنوان سلامت، مهارت و نشاط (سمن) نیز درسطح دانشکده ها و همگام با سایر دانشگاههای کشور در حال برگزاری است.
لازم به یادآوری است که پایش سلامت جسمانی تمامی دانشجویان ورودی جدید دوره کار شناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با هدف از انجام پایش سلامت پیشگیری، تشخیص و درمان به موقع بیماری از اول مهر ماه لغایت سی ام آبان ماه همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 8الی 18 در مرکز بهداشت ودرمان دانشگاه واقع در حوزه معاونت دانشجویی به صورت رایگان انجام می گیرد.
انجام مراحل پایش سلامت جهت انتخاب واحد در نیمسال دوم سال تحصیلی الزامی بوده و  مراحل انجام پایش سلامت شامل معاینه جسمانی، معاینه دهان و دندان، اندازه گیری قد و وزن، اندازه گیری فشار خون و بینایی سنجی است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment آفرین استفاده از واژه نو ورود بهتر از جدیدالورود است
میتوان بهتر از اینها هم نوشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار