اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
بر اساس گزارش‌های وزارت بهداشت
مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوزستان در اجرای طرح هتلینگ در کشور جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سلیمان کمایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های شوشتر به‌منظور ارزیابی اجرای طرح هتلینگ سلامت در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که ماهانه از سوی وزارت بهداشت منتشر می‌شود، استان خوزستان در بخش اجرای طرح هتلینگ سلامت در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و به این دلیل جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

وی افزود: کسب چنین جایگاهی در اجرای طرح ملی هتلینگ سلامت تنها به دلیل همکاری و سخت‌کوشی بیمارستان‌های استان خوزستان در این زمینه است که از همه همکاران در این بخش تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه روز بروز بهبود یابد.

مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت در کشور طرح بی‌نظیر به شمار می‌آید و باید برای اجرای کامل این طرح در استان خوزستان تلاش کنیم و از همه توانمندی موجود و اعتبارات و بسته‌های حمایتی در این زمینه استفاده کنیم.

کمایی با تاکید بر اینکه بهبود سطح بهداشت در جامعه اصلی‌ترین هدف این طرح به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح بهداشت و رضایت‌مندی مردم و کاهش شرایط خطرات و بحران‌ها در بخش سلامت اصلی‌ترین هدف این طرح به شمار می‌آید و افزایش چتر حمایتی بهداشت و کاهش هزینه‌های مردم در این حوزه نیز جزو اولویت‌های اساسی به شمار می‌آید.

وی گفت: واقعاً اجرای این طرح جبرانی نسبت به کمبودهای گذشته در این بخش به شمار می‌آید و این مهم را باید فرصتی مغتنم برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و از همه توانمندی‌ها و اعتبارات در این حوزه به بهترین نحو استفاده کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار