اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
شهردار دزفول:
شهردار دزفول از تولید و تجهیز خزانه های سازمان فضای سبز با گل های فصلی و متنوع خبر داد و گفت بمنظور ترویج فرهنگ گل کاری و زیباسازی نمای شهری، این سازمان ، آمادگی خود را جهت تحویل گل های فصلی به شهروندان با حداقل قیمت را اعلام کرد.
 شهردار دزفول از تولید و تجهیز خزانه های سازمان فضای سبز با گل های فصلی و متنوع خبر داد و گفت بمنظور ترویج فرهنگ گل کاری و زیباسازی نمای شهری، این سازمان ، آمادگی خود را جهت تحویل گل های فصلی  به شهروندان با حداقل قیمت را اعلام کرد.

وی در ادامه اضافه کرد که این اقدام جهت افزایش سرانه فضای سبزو خدمات رسانی به شهروندان و همچنین بمنظور جلب مشارکت شهروندان محترم برای همگرایی بیشتر با مدیریت شهری صورت گرفته است و هدف از آن تقویت جایگاه گل و گیاه در زندگی شهری و نهادینه کردن فرهنگ گل دوستی و گیاه پروری در بین آنهاست.

مهندس کرمی نژاد در آخر گل های فصلی موجود در خزانه سازمان فضای سبز را که شامل گل همیشه بهار،رعنا زیبا، گل کلم، اطلسی، قرنفول، شاهپسند، جعفری، آهار، کوکب کوهی، رزماری، آلوئورا و انواع نیلوفر اعلام کرد و گفت همشهریان محترم می توانند با حضور در محل سازمان فضای سبز شهرداری،گل های مورد نیاز خود را تهیه فرمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار