اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
بنیاد برکت 70 میلیارد ریال برای بهبود فضای آموزشی دانش آموزان عشایری خوزستان در سالجاری اختصاص داد.
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان امروز گفت: 50 میلیارد ریال از این اعتبار با اولویت بندی در چهار منطقه محروم خوزستان از جمله لالی، رامهرمز، صیدون و باغملک برای بهبود فضای آموزشی دانش آموزان هزینه می شود.
حمید قنبری افزود: با این اعتبار، فضای تحصیل دانش آموزان در این چهار منطقه از مدارس چادری به کانکس، و کانکس به مدرسه تبدیل می شود.
قنبری ادامه داد: 20 میلیارد ریال دیگر از این میزان اعتبار هم امسال از سوی این بنیاد برای ساخت مجتمع آموزشی در منطقه عشایری شهید قلی پور شوشتر اختصاص یافت.
وی افزود: ساخت این مجتمع آغاز شده و مقرر شده این مجتمع در شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان بیان داشت: همچنین با کمک بنیاد برکت ، برای 600 دانش آموز که در گتوند از یک کلاس درس استفاده می کردند، چند کانکس تهیه شد تا در فضای گسترده تری درس بخوانند.
وی گفت: در یک سال گذشته بنیاد برکت 45 واحد آموزشی با 600 میلیارد ریال درمناطق محروم و عشایری خوزستان ساخته که عمده این واحدها در شهرهای اندیکا،لالی و مسجد سلیمان بوده است.

وی افزود: خوزستان 14 منطقه عشایری دارد که 578 مدرسه در این مناطق وجود دارد که 400 مدرسه از این تعداد قابلیت استفاده ندارند و باید بازسازی شوند.
بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم کشور را متحول سازد. گستره فعالیت بنیاد برکت وسیع است و زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده‌ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح‌های هادی روستایی را شامل می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار