شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان تشریح کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: توسط این جمعیت تاکنون 365هزارو 422 نفر اسکان موقت، 2هزار نفر و 943نفر درمان اضطراری به صورت سرپایی و 34 نفر اعزامی همچنین توزیع 12 هزار تخته پتو، توزیع 20 هزار بطری آب معدنی، کمک به توزیع نذورات و کمک به عبور زائران کهنسال در مرز شلمچه انجام گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، پوشش امدادی و اسکان این جمعیت را در مرزهای شلمچه و چذابه به زائران اربعین حسینی، تشریح کرد.

علی خدادادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پوشش امدادی و اسکان زائران اربعین حسینی تا امروز به‌ صورت منظم و قابل قبولی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات عمده جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اسکان موقت و برپایی اردوگاه اضطراری به منظور اسکان زائرانی که به دلایل مختلف در مرز به مدت چند ساعت تا چند روز معطل می‌شوند، پوشش امدادی در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه و شلمچه، فعالیت‌های درمان اضطراری با توجه به مشکلات ناشی از فشارهای پیاده‌روی و آب و هوای مرزی خوزستان و عود کردن برخی از بیماری‌ها و ... است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: توسط این جمعیت تاکنون 365هزارو 422 نفر اسکان موقت، 2هزار نفر و 943نفر درمان اضطراری به صورت سرپایی و 34 نفر اعزامی ، توزیع 12 هزار تخته پتو، توزیع 20 هزار بطری آب معدنی، کمک به توزیع نذورات و کمک به عبور زائران کهنسال در مرز شلمچه انجام گرفته است.

خدادادی اضافه کرد: همچنین در مرز چذابه تاکنون 74544 نفر اسکان موقت، دو هزار و 606 نفر درمان اضطراری به صورت سرپایی و هفت  زائر انتقال به مراکز درمانی، خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مدت فعالیت از هفتم تا 26 آذر ماه جاری در مرزها گفت: 10 پست امدادی، دو مرکز درمانی، دو اردوگاه اسکان موقت زائران، دو بالگرد، 14 آمبولانس، هفت خودروی پشتیبانی امدادی، دو خیمه نماز در مرز چزابه و دو خیمه نماز در مرز شلمچه مستقر شده است.

این مدیرعامل در پایان عنوان کرد: در هر مرز یک پست امدادی ویژه خواهران مستقر شده و کار خدمت‌رسانی را دنبال و پیگیری می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار