شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹

به گزارش روناش ، اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار دزفول با حضور پرشور و بی نظیر خود از کاروان ۹۶ شهید گلکون کفن که در عملیات تفحص مناطق مجنون و فاو کشف شده بودند ؛ با تمام وجود استقبال کردند .

در این مراسم که حال و هوای بسیار معنوی داشت ، اثری از بد حجابی نبود . همه مست عطر خدا و شهدا شده بودند . انگار عاشورایی دیگر بود . پسر و دختر ، مرد و زن ، پیر مرد و پیر زن با هر تیپ و قیافه ای با اشک و آه ، با پای برهنه ، با سینه زنی و زدن بر سرهای خود ، قسمتی از علاقه شان را به دفاع مقدس نشان داده و با آرمان های جنگ ، شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند .

شعار هایی که داده می شد به گونه ای بود که آدم را از خود بی خود می کرد . در حالی که مداحان بر دوش مردم بودند شعار هایی میدادند و همه تکرار می کردند که از معنوی ترین آنان “فریاد یا محمدا …” ، “روز عاشوراست امروز …” و  “شهدا رفتند و ما جا ماندیم” بود .

اقشار مختلف مردم با تبرک چفیه ها ، پارچه ها و حتی تبرک فرزندان کوچک خود به تابوت این شهدای پاک به آنان عشق می ورزیدند و حتی دیدیم که مادری عروسک فرزند خردسالش را با مالیدن به این تابوت ها که به پرچم عزیز کشورمان مزین شده بود ؛ تبرک می جست .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار