اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
معاون استاندارخوزستان:
در برنامه های میان مدت و بلند مدت، اقتصاد منطقه، خوزستان و کشور از این موضوع منتفع شود.
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت:فعالیت سازمان منطقه آزاد اروند باید به گونه ای باشد که شاخص های توسعه ای منطقه و استان در همه بخش ها در برنامه های میان مدت و بلند مدت بهبود یابد.

به گزارش ایرنا، 'فرج الله خبیر' روز سه شنبه در نخستین نشست شورای اداری منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان شهرستان های آبادان و خرمشهر، گفت:منطقه آزاد اروند با دیگر مناطق کشور تفاوت های زیادی دارد که وجود جمعیت حدود 400 هزار نفری شهری و کارخانه های بزرگ، واحدهای صنعتی و تاسیسات عظیم دریایی از ویژگی های خاص آن است.

وی ادامه داد:اداره مطلوب این منطقه به دلیل ویژگی های خاص آن، این مهم را می طلبد که دستگاه های اجرایی، مشورتی و سیاستگذاری با همدیگر در اجرای امور مشارکت کنند.

خبیر تصریح کرد:بر اساس برنامه های تدوین شده بالادستی در خصوص مناطق آزاد، همه دستگاه های اجرایی موظفند که با مدیریت این مناطق هماهنگی کرده و کار کنند.

معاون استاندار خوزستان افزود:البته دولت در این منطقه حاکمیت اداری خود نظیر فرمانداری ها را حفظ می کند و گام به گام و همراه با آسیب شناسی موضوع، کار را به منطقه آزاد اروند واگذار می کند.

وی با بیان اینکه پس از سفر رئیس جمهوری به استان خوزستان و گسترش محدوده منطقه آزاد اروند، روند توسعه این مناطق نیز سرعت بیشتری گرفت، افزود:امیدواریم در برنامه های میان مدت و بلند مدت، اقتصاد منطقه، استان خوزستان و کشور از این موضوع منتفع شود.

به گزارش ایرنا، این نشست در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار