اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
افتتاح 5 پروژه در بیمارستان شهید بقایی اهواز
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بقایی اهواز گفت: بیمارستان شهید بقایی یکی از مراکز پیشرو در بحث گردشگری سلامت است و تا کنون بیش از 100 بیمار را در سه ماه گذشته مورد درمان تخصصی قرار داده ایم.
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بقایی اهواز گفت: بیمارستان شهید بقایی یکی از مراکز پیشرو در بحث گردشگری سلامت است و تا کنون بیش از 100 بیمار را در سه ماه گذشته مورد درمان تخصصی قرار داده ایم.
به گزارش اکسین پرس، صبح امروز پنج پروژه پزشکی و درکانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بقایی اهواز افتتاح شد

دکتر حامد حسینی در مراسم افتتاح پروژ های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بقایی اهواز در گفت و گو با اکسین پرس اظهار کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بقایی اهواز یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بیمارستان های کشور در سطح نیروهای زمینی سپاه و پشتیبانی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان بار عظیمی را در دوران دفاع مقدس به دوش کشیده است  ادامه داد: بعد از گذشت 26 سال از پایان هشت یال جنگ تحمیلی ما در همین مکان که مزین به خون شهیدان بسیاری است برای افتتاح پروژه های تخصصی و فوق تخصصی گرد هم آمده ایم.

رئیس بیمارستان شهید بقایی اهواز با بیان اینکه خون شهیدان مسئولیت ما را برای خدمت در این بیمارستان دو چندان می کند تصریح کرد: پرسنل این بیمارستان با احساس مسئولیت مضاعف و همت خود روز به روز به سمت افق های پیشرفت و توسعه بیمارستان حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی مدیران بیمارستان توانسته ایم کارهای خوبی را انجام دهیم تصریح کرد: با وجود خدمات گسترده این بیمارستان ما همچنان در ابتدای راه قرار داریم و برای شکوفایی بیشتر بیمارستان شهید بقایی در جهت خدمت به هم استانی ها و پرسنل نیروی انتظامی که اولین خدمت گیرندگان بیمارستان هستند تلاش خواهیم کرد.

دکتر حسینی برخی از امکانات بیمارستان را اینگونه بیان کرد: تصویربرداری پیشرفته، یک دستگاه MRI پیشرفته و بی نش=ظر در سطح استان، مرکز فیزیوتراپی در دو بخش خانم ها و آقایان، آزمایشگاه تخصصی که نیاز به فرستادن آزمایش به بیرون از بیمارستان را مرتفع کرده است و... از خدماتی است که در این بیمارستان ارائه می شود. 

وی در رابطه با پروژه های افتتاح شده در این بیمارستان گفت: با همت همه پرسنلی که در بیمارستان تلاش کردند امروز 5 بخش در بیمارستان افتتاح شد که این بخش ها توانمندی های بیمارستان را دو چندان می کنند، یکی از این پروژه ها بخش ICU2 با هفت تخت است  در گذشته یک ICU با 10 تخت داشتیم و در حال حاضر  مجموعا 17 تخت ICU در بیمارستان داریم.

رئیس بیمارستان شهید بقایی اهواز به یافتتاح بخش کلینیک ویژه زخم اشاره کرد و افزود: این بخش بسیار خاص و ویژه است که به درمان مزمن زخم ها کمک کند، بسیاری از افراد در جامعه ما که دچار زخم های مزمن دیابتی یا عروقی هستند در این کلینیک می توانند درمان های تخصصی را دریافت کنند و از قطع عضو جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: بخش دیگر پرتو نگاری تخصصی است که یکی از بخش های خاص است زیرا تمام دستگاه های ما دیجیتال است و از آخرین مدل های دستگاه پرتو نگاری استفاده شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: بخش فدک را افتتاح کردیم  که دارای  20 اتاق یک تخته است که می تواند  توانمندی بالایی را برای ما ایجاد کند به این صورت که بیماران خاص را می توانیم در این بخش با امکانات کامل و نهایت دقت و ظرافت که طراحی شده به صورت مستقل بستری شوند همچنین یک فضای سبز 5 هزار متری برای آن طراحی شده است.

وی عنوان کرد:  با توجه به اینکه سالانه سمینارهای مختلفی دربیمارستان شهید بقایی اجرا می شود کمبود یک سالن اجتماعات احساس می شد بنابراین یک سالن با ظرفیت 100 صندلی طراحی و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه این پروژه ها اجرایی شده است اذعان کرد: درب بیمارستان شهید بقایی به روی همه هم استانی ها باز است و این افتخار را دارد که یکی از مراکز پیشرو در بحث گردشگری سلامت است و تا کنون بیش از 100 بیمار را در سه ماه گذشته مورد درمان تخصصی قرار داده ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار