اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
جمعی از مدیران شهری و استانی از محل کشتارگاه صنعنتی شهرداری اهواز بازدید کردند
شهردار اهواز در پاسخ به سوالات برخی از افراد شاغل در کشتارگاه در خصوص وضعیت ادامه ی حضورشان در این واحد صنعتی که به صورت سنتی مشغول فعالیت میباشند گفت:بر اساس قراردادی که با پیمانکار این پروژه منعقد کردیم،وی مکلف شده تا کلیه نیروهای مورد نیاز خود را با نظارت معاونت خدمات شهری گزینش کند که قاعدتا تعداد محدودی از نیروها را شامل و از سایر نفرات نیز در بخشهای اجرایی شهرداری استفاده خواهیم کرد.
 جمعی از مدیران شهری و استانی از محل کشتارگاه صنعنتی شهرداری اهواز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری در راستای راه اندازی کشتارگاه صنعتی شهرداری اهواز،جمعی از مدیران شهری و استانی از جمله ،سید خلف موسوی شهردار اهواز،شمخانی معاون خدمات شهری، مهندس خبیر معاون استاندار،دکتر کنار کوهی رییس اداره کل دامپزشکی استان،دکتر سیدیان معاون بهداشتی دانشگاه جندی شاپور و رییس مرکز بهداشت استان در این بازدید حضور یافتند.

در خلال این بازدید مهندس خبیر معاون استاندار خوزستان ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای کار و تکمیل کشتارگاه صنعتی ،بر ضرورت راه اندازی و بهره برداری از این پروژه ظرف مدت زمان تعیین شده تاکید کرد .

وی افزود:با توجه به اهمیت سلامت عمومی و بهداشتی کردن فعالیت کشتارگاه امیدواریم شهرداری اهواز با نظارت دقیق و راه اندازی مطلوب در این راستا گام بردارد.

مهندس موسوی شهردار اهواز ضمن اشاره به بخشی از روند اجرای این طرح و معرفی پیمانکار پروژه عنوان کرد:باتوجه به مشخص شدن پیمانکار ، معاونت خدمات شهری در حال انجام مراحل نهایی برون سپاری و نظارت بر اجرای آن بر اساس قرارداد فی مابین میباشد.

وی در پاسخ به سوالات برخی از افراد شاغل در کشتارگاه در خصوص وضعیت ادامه ی حضورشان در این واحد صنعتی که به صورت سنتی مشغول فعالیت میباشند گفت:بر اساس قراردادی که با پیمانکار این پروژه منعقد کردیم،وی مکلف شده تا کلیه نیروهای مورد نیاز خود را با نظارت معاونت خدمات شهری گزینش کند که قاعدتا تعداد محدودی از نیروها را شامل و از سایر نفرات نیز در بخشهای اجرایی شهرداری استفاده خواهیم کرد.

همچنین دکتر کنار پوری رییس اداره کل دامپزشکی استان با ناکید بر لزوم بهداشتی کردن فرایند کشتار و عرضه ی گوشت گرم گفت:بهتر است تا شهرداری اهواز با نظارت قوی بر تعهدات پیمانکار و همکاری در همه ی زمینه ها شرایطی را فراهم سازد تا بخش خصوصی ضمن فعال سازی صنایع جانبی که نقش بسزایی در افزایش سود این واحد صنعتی دارد به بهداشتی شدن این فرایند کمک کند.

دکتر سیدیان معاون بهداشتی دانشگاه جندی شاپور و رییس مرکز بهداشت استان ضمن بازدید از محل کشتارگاه و تجهیزات صنعتی گفت:تا کنون بازدیدهای زیادی از محل کشتارگاه صورت گرفته و امیدواریم با راه اندازی هرچه سریعتر بخش صنعتی و صنایع جانبی شاهد بهبود کیفیت محیط و کشتارگاه و در نتیجه بهداشتی شدن کامل مجموعه ی فرایند کشتار و عرضه ی گوشت مورد نیاز مردم باشیم.
شمخانی معاون خدمات شهری در حین این بازدید با اشاره به مراحل تکمیل کشتارگاه صنعتی گفت:98درصد از مراحل اجرایی پروژه به اتمام رسیده و قرار شد تا پیمانکاران مربوطه،2درصد باقیمانده ی کار را حد اکثر ظرف مدت ده روز کاری به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم تا از کلیه نیروهای موجود در کشتارگاه استفاده کنیم افزود:پیمانکار پروژه ظرف مدت زمان ذکر شده نیروهای مورد نیاز خود را جهت انجام آموزشهای لازم از میان همین نفرات انتخاب خواهد کرد و پس از پایان مدت تعیین شده عملا میبایست بهره برداری از این واحد صنعتی را آغاز کند.
شمخانی با اشاره به برخی از مشکلات از جمله تعیین تکلیف نفراتی که پس از صنعتی شدن کشتارگاه نیازی به فعالیت آنها نیست گفت:انشالله بر اساس دستوری که شهردار محترم ابلاغ کرده اند،کلیه نیروهای مازاد در کشتارگاه در سایر قسمتهای شهرداری و کارهای اجرایی به کار گرفته خواهند شد.
یادآور میشود کشتارگاه شهرداری اهواز در حال حاضر به صورت سنتی در حال فعالیت میباشد و با صنعتی شدن آن ضمن بالا رفتن ظرفیت کشتار ،با راه اندازی صنایع جانبی شاهد بازدهی بیش از پیش آن خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار