اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
سودانی در شورای اداری:
سودانی افزود: استان، استراتژيك​ ترين نقطه كشور است و دشمن همواره برنامه​ ريزي​ هايی براي آن دارد و تنها دفاع شايسته ما از اين استان می‌تواند در جهت دفع توطئه​ هاي دشمنان، خدمت‌رساني درخور و شايسته و آرامش‌بخش به مردم باشد كه تحقق اين مساله برنامه، اعتبار و كار و تلاش شبانه​ روزي مي​خواهد.
 ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي اظهاركرد: خوزستان مهد تمدن ايران، تشيع ايران، مهد جهاد و اقتصاد ايران است و اميدواريم با رايزني​ها، مشورت​ها و برگزاري جلسات، به شأن و جايگاه خود برسد.
 
وي افزود: استان، استراتژيك​ ترين نقطه كشور است و دشمن همواره برنامه​ ريزي​ هايی براي آن دارد و تنها دفاع شايسته ما از اين استان می‌تواند در جهت دفع توطئه​ هاي دشمنان، خدمت‌رساني درخور و شايسته و آرامش‌بخش به مردم باشد كه تحقق اين مساله برنامه، اعتبار و كار و تلاش شبانه​ روزي مي​خواهد.
 
سوداني تصريح‌كرد: جمله ماندگار امام(ره) در حق خوزستان اين بوده كه خوزستان دين خويش را به اسلام ادا كرده و اين عبارت، خيلي عبارت عميقي است و اين مساله نشان مي​دهد كه نگاه امام(ره) به خوزستان يك نگاه دقيق، عميق و بلند است.
 
وي عنوان‌كرد: امام(ره) اسلام را به ما شناساند و قرآن را به ما باوراند. حضرت امام(ره) آيات قرآن را براي ما مجسم و متبلور ساخت و اميدواريم رتبه برخورداري استان در شاخص​هاي مختلف با توجه به ظرفيت​هاي آن بيش از آنچه كه هست شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
0
2
comment با سلام نمى دانم چرا نماينده ها در سال آخر دوره شون يادشون مياد حرفهاى قشنگ قشنگ بزنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار