شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
بازدید معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از آموزشکده های فنی و حرفه ای خوزستان
علوی در ادامه از تعامل بالای مجموع دستگاه های استان با آموزشکده های فنی و حرفه ای خبر داد و از حمایت های استانداری خوزستان و تخصیص اعتبارات خرید ملزومات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بصورت ویژه قدردانی نمود.
خبر بازدید دو روزه معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کل کشور از آموزشکده های فنی و حرفه ای استان خوزستان به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی شهید چمران اهواز، دکتر علی اصغر کشتکار معاون آموزشی فنی و حرفه ای استان به اتفاق هیأت همراه روز گذشته به منظور بازدید از دانشکده های فنی و حرفه ای استان و بررسی وضعیت زیر ساخت های مراکز فنی و حرفه ای وارد استان شدند.

دکتر کشتکار و هیئت همراه ضمن بازدید از پنج آموزشکده فنی و حرفه ای استان در جلسه گردهمائی رؤسا و معاونین آموزشکده های فنی و حرفه ای و کارشناسان این مراکز شرکت نمود. در این جلسه سید بهزاد علوی رئیس دانشکده فنی شهید چمران و مسئول کمیته نظارت استانی آموزشکده های فنی و حرفه ای استان ضمن بیان فاصله خوزستان با شاخص های کشوری در حوزه تربیت نیروی انسانی فنی و حرفه ای و عدم احداث آموزشکده فنی جدید طی سالهای گذشته در استان، خواستار نگاه ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای به آموزشکده خوزستان شد؛ آقای علوی در ادامه تأسیس بیست رشته جدید کاردانی فنی به منظور جذب فارغ التحصیلان مستعد هنرستان های فنی و حرفه ای و راه اندازی رشته های کارشناسی را برای استان خوزستان ضروری دانست.

 علوی در ادامه از تعامل بالای مجموع دستگاه های استان با آموزشکده های فنی و حرفه ای خبر داد و از حمایت های استانداری خوزستان و تخصیص اعتبارات خرید ملزومات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بصورت ویژه قدردانی نمود.

در ادامه برنامه بازدید دکتر علی اصغر کشتکار ضمن حضور در فرمانداری آبادان با دکتر شهبازی فرمانداری ویژه آبادان دیدار نمود، دکتر شهبازی فرماندار آبادان ضمن قدر دانی از حضور هیئت بازرسی با بیان ظرفیت ها و قابلیت های آبادان و استعداد های موجود در منطقه خواستار تأسیس آموزشکده فنی و حرفه ای در آبادان شد، وی در ادامه همکاری و حمایت فرمانداری آبادان و پشتیبانی استاندار خوزستان در خصوص تأسیس آموزشکده های فنی در آبادان را اعلام نمود.
در بخش پایانی جلسه دکتر کشتکار ظرفیت ها و زیر ساختهای آموزشکده شهید چمران اهواز را بسیار مناسب ارزیابی کرده و ارتباط با مسئولین استان و جذب اعتبارات استانی را تجربه مناسبی دانستند و خواستار انتقال این تجربیات به سایر استان ها شدند. همچنین طراحی نقشه راه در هر آموزشکده و آموزشکده های استان و مناطق و در نهایت دانشگاه فنی و حرفه ای در برنامه های پنج ساله را از طرح های در دست اقدام دانشگاه فنی و حرفه ای بر شمردند.
ایشان با اعلام آمادگی این دانشگاه برای توسعه رشته ها و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی، خواستار برنامه ریزی مراکز با توجه به توان و امکانات و نیروی انسانی شدند.
پیگیری جذب و ارتقاء مدرسین به هیئت علمی از کارهای در دست اقدام این معاونت می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار