اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
15 تا 17 بهمن برگزار می شود
از 15 تا 17 بهمن ماه آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور 27 هزار و 258 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در نشست هماهنگی آزمون سراسری کنکور کارشناسی ارشد که یکشنبه 28 دی ماه برگزار شد، دکتر سید محمود کاشفی پور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: این آزمون در 8 دانشکده برگزار می شود و در آن، 9 هزارو 680 داوطلب زن و 17 هزار و 578 داوطلب مرد با هم به رقابت می پردازند.
وی افزود: واحد رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون، که تا سال های قبل درمعاونت دانشجویی مستقر بود، از امسال با همکاری حراست، در کنار ورودی دانشگاه از سمت پل پنجم، از 12 تا 14 بهمن ماه دایر خواهد بود.
کاشفی پور با بیان اینکه ستاد آزمون دانشگاه شهید چمران یک ستاد مرکزی و باتجربه در این زمینه است، از روسای دانشکده ها و مسئولان حوزه ها درخواست کرد با عوامل اجرایی و حفاظت آزمون نهایت همکاری را داشته باشند.
همچنین مهندس عبدالخالق قدوسی رئیس گروه آموزش های  آزاد و مجازی دانشگاه اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد امسال در مقایسه با سال گذشته 20 درصد کمتر است.
وی افزود: آزمون سراسری کارشناسی ارشد روزهای 15، 16 و 17 بهمن ماه در 6 نوبت در شهرهای اهواز، دزفول و خرمشهر برگزار می شود.
قدوسی بر انجام بازدید از دانشکده های محل برگزاری آزمون و بررسی مسائل روشنایی، تهویه مناسب و دیگر شرایط فیزیکی محل و رفع مشکلات احتمالی تا قبل از کنکور تاکید کرد.
دکتر مسعود خداپناه مدیر بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه و مهندس بابادی مدیر حراست دانشگاه نیز در این نشست بر مواردی از قبیل توزیع سوالات به موقع و در هنگام حضور داوطلب در جلسه، ممنوعیت تردد غیرضروری در حوزه آزمون، تطبیق عکس، رعایت جدول زمان بندی شرکت کنندگان رشته گرایش های مختلف، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای همه عوامل اجرایی و مسئولان حوزه ها، هماهنگی در خصوص ورود عکاس و مسئولان استان برای بازدید از جلسه آزمون، اطلاع رسانی به رابطان و مراقبان، عدم حضور اساتید در دانشکده ها در روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، حضور مستمر مسئول حوزه در محل و دیگر نکات حفاظتی و امنیتی آزمون تاکید کردند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار