اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
محمد بابازاده معاون اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی  شرکت فرودگاههای کشور گفت : 
 توسعه نیروی انسانی با سرمایه گذاری برآموزش کارکنان محقق می شود 
             
آزمون دوره آموزشی آشنایی با اندیشه های امام خمینی ( ره ) با حضور نمایندگان اداره کل آموزش شرکت فرودگاههای کشور در فرودگاه آبادان برگزار می شود .
محمد بابازاده معاون اداره کل آموزش شرکت فرودگاههای کشور در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری این آزمون ضمن تاکید بر لزوم  آموزش كاركنان گفت : آموزش منجر به حفظ تداوم و بقاي سازمان می گردد
بابازاده خاطرنشان کرد : آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت و محدود به زمان خاصی نمی باشد .
معاون اداره کل آموزش شرکت فرودگاههای کشور اظهار نمود : برای توسعه نیروی انسانی لازم است که بر سرمایه گذاری مستمر تکیه شود که این سرمایه گذاری جز با آموزش میسر نمی باشد .
وی ادامه داد : از طريق آموزش جهت دار و اثربخش مي توان در مفروضات ذهني كاركنان نوسازي و رفتارهاي جديدي را در سازمان ايجاد و جاري كرد
گفتنی است این دوره آموزشي  همزمان با نزدیکی به ایام مبارک دهه فجر با هدف آشنایی بیشتر کارکنان با مبانی دینی اندیشه های سیاسی اجتماعی امام و سیره و روش علمی ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی از بیست و سوم دی ماه  به مدت 20 ساعت برنامه ریزی و اجرا گردید و در روز چهارشنبه مورخ یکم بهمن ماه با حضور حداکثری کارکنان با برگزاری آزمون کتبی  و با نظارت  علی سینجلی رئیس  اداره آموزش شرکت فرودگاههای کشور به کار خود پایان داد . 
یادآور می شود : در پایان این آزمون از نحوه برگزاری دوره آموزشی  اصول طراحی و عیب یابی تابلوهای توزیع انرژی الکتریکی که همزمان با حضور کارشناسان فنی فرودگاههای آبادان ، مهرآباد ، شهرکرد ، اهواز ، مشهد ، اردبیل ، امام خمینی ، کرمان ، بندرعباس ، ارومیه و لارستان در فرودگاه آبادان برگزار شد ، بازدید بعمل آمد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار