اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
 معاونت اجتماعی ناحیه انتظامی خوزستان درباره تلاش های انجام شده برای شناسایی عوامل سرقت از بانک صادرات ایران شعبه کوی علوی اهواز توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ' سیدرحمان موسوی' روز یکشنبه در این خصوص گفت: اقدامات خوب و موثری از سوی عوامل انتظامی برای شناسایی و ردیابی سارقان بانک صادرات شعبه علوی اهواز انجام شده است.

شعبه بانک صادرات کوی علوی اهواز 16 دیماه امسال ، توسط سه سارق مسلح مورد دستبرد قرار گرفت و در جریان آن 120 میلیون ریال وجه نقد به سرقت رفت.

وی گفت: با توجه به تجارب و توانمندی که در پلیس وجود دارد به زودی سارقان شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شوند. 

سرهنگ موسوی بیان کرد: مسوولان بانک باید به دلایل مختلفی از جمله سهولت سرقت و نبود امنیت کافی در بانک ،نداشتن نگهبان مسلح، سهل انگاری و متصل نبودن سیستم امنیتی بانک به مرکز فوریت های پلیسی 110 و بی توجهی به ارایه آموزش در بانک پاسخگو باشند چرا که اگر این موارد رعایت می شد شاهد چنین حوادثی نبودیم.

وی در ادامه بازداشت رییس بانک صادرات شعبه کوی علوی اهواز را تکذیب کرد و گفت: تاکنون در ارتباط با سرقت از این بانک فرد یا مظنونی بازداشت نشده ولی از همه ظرفیت های پلیس برای شناسایی عوامل سرقت بانک صادرات شعبه علوی اهواز استفاده خواهد شد تا مجرمین به دست عدالت سپرده شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار