اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
صادق سلامت با اعلام این خبر افزود: در این دوره کشوری که میزبانی آن را جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک برعهده داشت، ۳۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان های خوزستان و بوشهر حضور داشتند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی جستجو و نجات در جاده در اندیمشک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، صادق سلامت با اعلام این خبر افزود: در این دوره کشوری که میزبانی آن را جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک برعهده داشت، ۳۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان های خوزستان و بوشهر حضور داشتند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات در اندیمشک اظهار کرد: در این دوره، آموزش های تخصصی امداد و کمک‌های اولیه پیشرفته، شرح وظایف نجاتگران در جاده، شناخت تجهیزات نجات در سوانح، ایمنی و ارزیابی و مدیریت صحنه سانحه، دستیابی و رهاسازی مصدومان، انواع روش‌های حمل مصدوم، ترابری نجات در جاده، اصول جستجو و نجات در سوانح جاده ای، اصول کار با طناب و گره های نجات در جاده، آشنایی با روشها و فنون تدریس و برنامه ریزی آموزشی تدریس شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر  خوزستان تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت تئوری و عملی و به همراه مانور عملیاتی و انجام عملیات در شب صورت پذیرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار