اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
روزنامه فرهنگ جنوب نوشت: 

الکی !
کوچه پس کوچه های شهر برخی اوقات پر از سوژه هایی ست که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد و مجبور می شوی چند دقیقه ای به فکر فرو روی و در رابطه با آن چندین و چند سوال از خودت بپرسی و بی جواب از کنارش با همان سوال هایی که بدجور ذهنت را آزار می دهند عبور کنی. از این پس ذره بین به دستان دوربین به دست می توانند عکس هایی که از گوشه و کنار شهرهای استان گرفته و برای روزنامه ارسال نمایند. عکس ارسالی زیر ، پرایدی را در خیابان های اهواز نشان می دهد که برچسبی با پلاک منطقه آزاد اروند بر شیشه آن چسبیده و نوشته شده است که: الکی... مثلا من اروندیم ...! موج چنین نوشته هایی چندی ست که در شبکه های تاجتماعی رواج یافته و نوعی انتقاد نرم به رفتارهای بعضا اشتباه برخی مسئولین است.

منشی های بی عاطفه !
جناب باصری که سالیانی متمادی جزو مدیران شهرداری اهواز بوده این بار ذره بین بدست گرفت و نوشت : یک مشکل عمومی که متاسفانه سالیان درازی ست در کلانشهر اهواز مردم شهر و دیگر هموطنانی که از شهرهای مختلف استان و استان های مجاور جهت پیگیری امر معالجه به اهواز مراجعه می کنند بی برنامگی و رفتارهای غیر انسانی بعضی از منشی های مطب پزشکان است که ظاهرا از بی مسولیتی بعضی از مسولین خدمات امور پزشکی و فرمانداری و... می باشد. در کمال تاسف همراهان آنان ظهر از ساعت ۱۲ باید پشت درب مطب پزشک اسم بیمار را در لیست بنویسند و تا ساعت ۴ همانجا باشند تا خانم یا آقای منشی بد اخلاق تشریف بیاورد و اسامی را یکی یکی بخواند ! هر کسی حضور داشت ثبت نام می شود و هرکسی هم حضور نداشت از دور خارج می شود و دیگر پذیرش نمیشود! اگر بیمار و همراهش چند دقیقه دیرتر برسد به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد. اینقدر برخی از منشیان بی عاطفه مریض و همراهش را اذیت میکنند که خدا می داند و بس... بهتر است مسئولین مربوطه نظارت بیشتری بر این نوع رفتارها داشته باشند چرا که رفته رفته نوعی بدبینی در جامعه نسبت به پزشکان ایجاد می شود.

سورپرایز رحمانی در سینما هلال
پنج شنبه هفته پذشته در سینما هلال اهواز مستند زیبای "مادرم بلوط" اکران شد ؛ مستندی که نشان می دهد توسعه بدون برنامه و تصمیم گیری های اشتباه ، چه بر سر مردم و طبیعت می آورد. ساخته رحمانی عزیر روایتی ست از تخریب محیط زیست و به نابودی کشاندن زندگی مردمان یک منطقه در جریان آب گیری سد کارون 3 . به قول "اسد" شخصیت اصلی این مستند ، آب با خودش آبادی می آورد اما آب در اینجا آبادی ها را به نابودی کشاند و پنج هزار هکتار از جنگل های سرسبز بلوط را در قعر خود فرو برود.
پنج شنبه رحمانی کارگردان این مستند ، به همراه "اسد" به سینما هلال آمده بود و طنین نوای سوزناک اسد نیز سورپرایز وعده داده شده به حاضران بود. عشق اسد و صفای درونی اش هم در نوع خود بی نظیر است ؛ عکس عشقش را روی سنگ و تنه درخت می کشد و می گوید اگر پاک شود باز هم می کشم...

افزایش ۵۰۰ درصدی سرطان
هفته گذشته آمار و ارقام ارائه شده از سوی یک مسئول خوزستانی بازتاب زیادی در رسانه هلای کشوری داشت و اکثر سایت ها و خبرگزاری ها ، سخنان این مسئول را در صفحه اول خود منعکس کردند. در این خبر آمده است که معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان از افزایش ۵۰۰ درصدی سرطان از سال ۷۵ تا ۹۱ در این استان خبر داد و گفت: سرطان یکی از بحران‌های عظیم کشور است. کاوه جاسب  در حاشیه سفرنامه سلامت و امید درشهرستان رامهرمز خوزستان افزود: سرطان ریه، معده و خون از شایع‌ترین سرطان‌ها در این استان است. جاسب با بیان این‌که اکنون سیل و زلزله تنها بحران‌های کشور نیست، افزود: مسئولان باید برای پیش‌یری و کنترل سرطان، چاره اندیشی کنند. 




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار