شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان:
فدعمی گفت: در سال 93 تعداد چهار اسکله شناور خریداری و وارد کشور شد که در رودخانه کارون در حال نصب هستند. در دو طرف این اسکله ها پارکینگ قایق تعبیه شده است. برای دیگر شهرها که دارای ساحل هستند نیز این اقدام در حال برنامه ریزی است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان خوزستان از افزایش چهار برابری بودجه و درآمدهای این سازمان در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، فدعمی در گردهمایی سالانه شهرداران استان که امروز، چهارشنبه(27 اسفندماه) در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حمایتهایی که از سوی مجموعه استان از سازمان همیاری شهرداریهای استان صورت گرفت، پروژه های عظیمی در زمینه جاده و ابنیه اجرا شد که در سال 92 تعداد چهار پروژه به اجرا در آمد و در سال 93 این تعداد به 15 پروژه افزایش یافت.

وی ادامه داد: در سال 93 میزان درآمدهای این سازمان 55 میلیارد ریال بوده است که براساس پیش بینی ها، این بودجه در سال 94 به 233 میلیارد ریال خواهد رسید.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان گفت: در سال 93 تعداد چهار اسکله شناور خریداری و وارد کشور شد که در رودخانه کارون در حال نصب هستند. در دو طرف این اسکله ها پارکینگ قایق تعبیه شده است. برای دیگر شهرها که دارای ساحل هستند نیز این اقدام در حال برنامه ریزی است.

فدعمی افزود: از دیگر اقدامات این سازمان اخذ مجوز 300 خودروی تاکسی پلاک اروند برای ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان و خرمشهر بوده است که قرار است در سال 94 این تاکسی ها وارد ناوگان شوند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان اظهار کرد: در خصوص مبلمان شهری باید بتوانیم یک راهکار خوب و مناسب برای تمامی شهرداری های استان داشته باشیم که یکپارچگی در این امر ایجاد شود.

به گزارش ایسنا؛ همچنین در این گردهمایی، لویمی مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداریهای خوزستان اظهار کرد: این سازمان در سال 70 با هدف پشتیبانی فنی و عمرانی شهرداری های استان تاسیس شد اما در چند ماه اخیر کار سازمان رونق گرفت.

وی افزود: البته در این مدت سنگ اندازی هایی صورت گرفته که امیدواریم از این معضل خارج شویم.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری های خوزستان گفت: در سال 93 میزان بودجه و این سازمان 5 میلیارد و 115 میلیون ریال بوده است که برای سال 94 بودجه ای به میزان 4 میلیارد و 700 میلیون ریال پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم این بودجه را افزایش دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار