اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
در پیام قنواتی آمده است:بوی عطر یاس کوچه پس کوچه های بهار را معطر به عطر روح انگیز خویش نموده است.شاخه ای از گل یاس، مهمان سفره هفت سین امسال ماست.پس به نام و یاد او بهار را آغاز میکنیم، چرا که تمام هستی ، قطره ای از دریای بیکران فاطمه (س)است.

به نام ایزد منان 
یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال ، 
« سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی »
بوی عطر یاس کوچه پس کوچه های بهار را معطر به عطر روح انگیز خویش نموده است . شاخه ای از گل یاس ، مهمان سفره هفت سین امسال ماست . پس به نام و یاد او بهار را آغاز میکنیم ، چرا که تمام هستی ، قطره ای از دریای بیکران فاطمه س است .
خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق بسپارد . حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت ، و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام اور دوستی ، عشق و محبت ، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را ، به محضر شریف ائمه محترم جمعه و جماعات ، علما ، فضلا ، اساتید دانشگاه ، فرهیختگان ،تمامی اصحاب فرهنگ و هنر استان ، جامعه رسانه و مطبوعات ، فعالین کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرانی استان و عموم هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت توام با موفقیت در ارتقاء اعتلای فرهنگ و هنر استان را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای تمامی بزرگواران مسئلت مینمایم .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار