شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

شوشان: معاون محيط طبيعي اداره‌كل حفاظت محيط زيست خوزستان گفت: لايروبي 14 كيلومتر از كانال "توانا" در تالاب هورالعظيم با هدف انتقال آب از رودخانه دز به رودخانه كرخه و احياء تالاب هورالعظيم و همچنين احياء بخشي از تالاب شادگان در مرحله مناقصه قرار دارد.

عادل مولا اظهار كرد: در راستاي احياء تالاب هورالعظيم، لايروبي كانال توانا به پيمانكار واگذار مي‌شود و هم‌اكنون فراخوان مناقصه اين طرح منتشر شده است. اين كار با نظارت اداره‌كل حفاظت محيط زيست استان انجام مي‌شود و موضوع احياء تالاب، مهمترين هدف از اجراي اين پروژه است.

وي افزود: كانال توانا حدود 30 سال پيش احداث شده و اكنون تقريبا مسدود است. اين كانال شيبي منفي پيدا كرده و آب را منتقل نمي‌كند و در صورتي كه عمليات لايروبي آن انجام شود، انتقال آب به تالاب دوباره آغاز و به اين ترتيب تالاب هورالعظيم احيا مي‌شود.

مولا تصريح كرد: احياء بخش‌هايي از تالاب شادگان نيز در دستور كار قرار گرفته و اين پروژه نيز در مرحله مناقصه است.

علاقمندان به شركت در اين مناقصه مي‌توانند مدارك اعلام شده از سوي سازمان حفاظت محيط زيست را به دبيرخانه مناقصات واقع در سازمان حفاظت محيط زيست به آدرس بزرگراه حكيم، بين شيخ فضل‌الله و يادگار امام، پارك پرديسان، دفتر پشتيباني فني و مهندسي ارسال كنند. همچنين از طريق شماره تلفن 37 - 88233433 داخلي 3002 مي‌توان اطلاعات بيشتري درباره چگونگي شركت در مناقصه و مدارك مورد نياز كسب كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار