شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درجشن نوروز و شاهنامه خوانی قوم بختیاری این منطقه که با میزبانی طایفه آرپناهی و درکنار آبشارهای زیبای این منطقه , برگزارشده بود , شرکت کرد.
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان صبح امروز چهارشنبه درجریان بازدید سرزده  از مناطق محروم شهرستان لالی , دقایقی درجشن نوروز و شاهنامه خوانی قوم  بختیاری این منطقه که با میزبانی طایفه آرپناهی و درکنار آبشارهای زیبای این منطقه , برگزارشده بود , شرکت کرد.

گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است بزرگان و  سران قوم  بختیاری و مردم خونگرم و مهمان نواز طایفه آرپناهی ازدکتر مقتدایی به گرمی استقبال کردند.

 دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان صبح امروز چهارشنبه 12 فروردین ماه بصورت سرزده و بدون اطلاع مسوولان محلی  از مناطق محروم و سیل زده شهرستان لالی بازدید کرد.

 استاندارخوزستان دراین سفر از محل تاسیسات وپمپاژ آب شهری این شهرستان که دربارندگی و سیل اخیر دچارخسارت شده بود بازدید و خسارت وارده با بررسی کرد.

 دکتر مقتدایی همچنین درطول مسیر از تاسیسات زیربنایی, پل های بین راهی  و جاده آسفالته لالی به منطقه آرپناه که براثرسیل خسارت دیده بود بازدید کرد.

 استاندارخوزستان روزگذشته نیزبصورت سرزده  از مناطق محروم شهرستان های اندیمشک و دزفول بازدید و درجریان مشکلات مردم این منطقه قرارگرفت .
مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
comment
0
1
comment جناب آقای مقتدایی:
حدود یازده سال است که صرفا یک ایده و یک تفکر در اداره کلی که متولی آموزش های مهارتی در استان است حکم فرماست. آموزش هایی که میتوانند وضعیتت اسفناک بیکاری در استان را تاحدود زیادی بهبود بخشد و با تربیت نسلی ماهر و حسب نیاز صنعت و بازار،بار سنگینی را از دوش دولت بر داشته و منجر به کارآفرینی افراد آموزش دیده گردد.
لیکن یازده سال است مدیریت متولی آموزش های مهارتی بدون هیچگونه تغییری در سطح اداره کل کماکان به کار خود ادامه میدهد و...
میزان بیکاری و وضعیت مهارتی و آموزش در خوزستان نوید دهنده ی آینده ای خوش برای ما و فرزندانمان نیست،دولت اعتدال و استاندار معتدل برای این وضعیت بغرنج چه چاره ای اندیشیده است ؟! آیا تغییر یک مدیر پس از یازده سال کار سخت و شاقی بنظر میرسد و ...
ما کارکنان....نه از وزیر تعاون ،نه از رییس سازمان .... و نه از تعداد زیادی از نمایندگان استان انتظار رسیدگی و تعویض مدیر این اداره کل را نداریم بلکه فقط و فقط از جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم امید و انتظار داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار