شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد:
دکتر خدادادی گفت: در اجرای این طرح 35 پست ایمنی و سلامت به صورت ثابت و 11 پست به صورت سیار در قالب طرح ملی سحاب در سطح شهرستانهای مختلف استان در طول طرح نوروزی استقرار یافتند که از این تعداد 29پست به صورت ۱۲ ساعته و 17 پست نیز به صورت ۲۴ ساعته به مسافران نوروزی در این مدت خدمات ارائه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی به یکصد و پنجاه هزار مسافر نوروزی خدمات سفر ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح همزمان در سراسر کشور از ۲۷ اسفندماه سال گذشته شروع و تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه یافت.

وی گفت: در اجرای این طرح 35 پست ایمنی و سلامت به صورت ثابت و 11 پست به صورت سیار در قالب طرح ملی سحاب در سطح شهرستانهای مختلف استان در طول طرح نوروزی استقرار یافتند که از این تعداد 29پست به صورت ۱۲ ساعته و 17 پست نیز به صورت ۲۴ ساعته به مسافران نوروزی در این مدت خدمات ارائه کردند.

خدادادی اضافه کرد: در سطح استان در اجرای طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی در حدود یک هزار نفر بکارگیری شدند که با احتساب عوامل پشتیبانی به بیش از یک هزار صد نفر رسید.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی، تأمین سفر ایمن با فراهم شدن امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران، مشارکت حداکثری اعضا در فعالیت های بشردوستانه و امدادی، ارتقای سطح آگاهی مسافران نوروزی، ارتقای خدمات امدادی و افزایش توانمندی و ظرفیت های جمعیت هلال احمرعنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح‌ ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر تا پایان طرح با مراجعه حضوری مسافران به پست های ایمنی و سلامت، بیش از یکصد و پنجاه هزار  نفر از مسافران، از خدمات پست های ثابت و سیار این جمعیت به صورت مستقیم بهره مند شدند.

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: از این تعداد بیش از 13هزار نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده، 11 هزار و پانصد نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند و بیش از 16 هزار نفر از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کردند.

وی به توزیع 78 هزار عدد نقشه ایران، استان و شهرستان ها و 98هزار بروشور ایمنی، بهداشتی، سلامت و راهنمایی در بین مسافرین اشاره کرد و گفت: بیش از 90 هزار قلم از انواع اقلام فرهنگی، امدادی از قبیل کتابچه، دعای سفر و هدایای آموزشی ـ امدادی نیز در بین مراجعه کنندگان به پایگاه های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار