شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
چه زیباست که سلاله ای از مادر سادات در همین روز متولد می شود که با انقلاب اسلامی خود، ایران را سرافزار و یک بار دیگر سرشار از عطر تشیع می‌کند. آری امام خمینی (ره) متولد می‌شود تا به عنوان رهرو و فرزندخلف آن بانوی آسمانی، زمینه را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) فراهم کند.

به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم(ص) و روز زن و هم‌چنین ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) پیامی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خوزستان صادر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، متن پیام تبریک همایون قنواتی به شرح ذیل است:

سالروز میلاد عظیم‌ترین گوهر عفت و دانایی، حضرت صدیقه کبری فرا رسیده است تا در پرتو مهربان طلوع آن شمس پاکی‌ها، آسمان وجودمان را یک‌ بار دیگر با  اندیشه فاطمی تطهیر و روشن کنیم. امروز ام‌ابیهای رسول چشم برجهان می‌گشاید تا به برکت وجود کبریایی خویش، دریچه‌ایی از تعالی و کمال را فراروی همگان قرار دهد تا آن‌جا که از گذر آن، بانوان پاک سرشت و دختران فرهیخته این مرزوبوم  با تمسک به حضرت زهرای مرضیه سلام ا... علیها بهترین نمونه‌های زن پرهیزگار برای جهانیان باشند.

و چه زیباست که سلاله ای از مادر سادات در همین روز متولد می شود که با انقلاب اسلامی خود، ایران را سرافزار و یک بار دیگر سرشار از عطر تشیع می‌کند. آری امام خمینی (ره) متولد می‌شود تا به عنوان رهرو و فرزندخلف آن بانوی آسمانی، زمینه را برای انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) فراهم کند.

این‌جانب این اعیاد عزیز و نامگذاری آن را به عنوان  روز زن، به همه همکاران به ویژه بانوان محترم و هم‌چنین هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزو می‌کنم تحت عنایت منجی عالم (عج) در مسیر  هدایت و رهروی مادر سادات سربلند وموفق باشید.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار